به گزارش صفیر گیلان؛ سیاوش غلامی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مشارکت مردم گیلان در طرح «نذر آب»، اظهار کرد: گیلانیان در این طرح بیش از سه میلیارد تومان بسته‌های معیشتی، بهداشتی و آشامیدنی به مردم استان سیستان اهدا کردند. وی در ادامه بیان اینکه این طرح طی دو سال گذشته […]

به گزارش صفیر گیلان؛ سیاوش غلامی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مشارکت مردم گیلان در طرح «نذر آب»، اظهار کرد: گیلانیان در این طرح بیش از سه میلیارد تومان بسته‌های معیشتی، بهداشتی و آشامیدنی به مردم استان سیستان اهدا کردند.

وی در ادامه بیان اینکه این طرح طی دو سال گذشته اجرایی شده است، افزود: استان گیلان در این طرح به عنوان پشتیبان استان قم بوده و به ارائه خدمت در ایرانشهر استان سیستان پرداخته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان تصریح کرد: به راه انداختن کاروان‌های سلامت، معیشت و فرهنگی در استان سیستان و بلوچستان به همراه استان قم از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته از سوی جمعیت هلال احمر گیلان است.

گفتنی است؛ استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کرمان، هرمزگان به عنوان استان‌های هدف در اجرای طرح «نذر آب ۳» هستند که ۱۲ استان به عنوان استان معین کمک رسانی و ۱۲ استان به عنوان پشتیبان استان‌های معین در اجرای طرح مذکور مشارکت می‌کنند.