مشکلات تیم ریشه دار سپیدرود به صورت ریشه ای حل شود

  پرینت
مشکلات تیم ریشه دار سپیدرود به صورت ریشه ای حل شود
شناسه خبر : 38880 | تاریخ انتشار : 17 شهریور 1399 - 17:34 | 1395471 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ، از تشکیل کارگروه تخصصی بمنظور بررسی و رفع مشکلات تیم سپیدرود خبر داد .

به گزارش صفیر گیلان ؛کارگروه تخصصی به منظور بررسی و رفع مشکلات تیم سپیدرودبا حضور مدیر کل ورزش و جوانان گیلان و با حضور مهندس فتح اللهی فرماندار شهرستان رشت  در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان گیلان برگزار شد ، مریم بخشی مدیرکل ورزش  و جوانان گیلان با تأکید بر لزوم همفکری و استفاده از همه ظرفیتها جهت حل مشکلات تیم سپیدرود گفت : باید هر چه سریعتر و با کمک و حمایتهای مهندس فتح اللهی فرماندار محترم شهرستان رشت مشکلات مالکیتی و مالی این تیم حل شود و دست به دست هم دهیم تا با یاری همدیگر مشکلات این تیم بیش از این نشود .

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان ، حمایت از تیم ریشه دار سپیدرود را وظیفه خود دانست و گفت : در همین راستا در کارگروهی تخصصی به صورت کارشناسی مشکلات این تیم را بررسی و تصمیمات دقیق و کارشناسی بزودی اتخاذ خواهد شد .

مشکلات سپیدرود به صورت ریشه ای حل شود

مهندس علی فتحی اللهی فرماندار شهرستان رشت در  نشست بررسی مسائل و مشکلات تیم سپیدرود  که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان گیلان برگزار شد، با تاکید بر لزوم توجه به مسائل فرهنگی و ورزشی شهرستان در کنار مسائل و مشکلات عمرانی و خدماتی، گفت: ورزش در ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه بسیار موثر است و در این میان برخی ورزش ها مانند فوتبال، تاثیر شگرفی در نشاط اجتماعی دارد.

وی نقش آفرینی تیم های پرطرفدار و ریشه داری همچون سپیدرود را در ایجاد نشاط در جامعه دو چندان دانست و افزود: شکست و یا پیروزی تیم هایی مانند سپیدرود، می تواند موجب خوشحالی و یا ناراحتی تعداد زیادی از طرفداران پرشمار آنها شود و در همین راستا وظیفه داریم به دنبال رفع دغدغه های این تیم باشیم و برای حل ریشه ای مشکلات این تیم به صورت کارشناسی هر چه سریعتر اقدامات اساسی انجام دهیم .
وی افزود : در همین راستا نیاز است کارگروهی تخصصی در محدوده زمانی مشخص نسبت به بررسی و کارشناسی مشکلات این تیم و ارائه راهکار جهت حل آنها اقدام کند.
مریم بخشی مدیرکل ورزش  و جوانان گیلان نیز در این نشست با تأکید بر لزوم همفکری و استفاده از همه ظرفیتها جهت حل مشکلات تیم سپیدرود، گفت : باید هر چه سریعتر و با کمک و حمایتهای مهندس فتح اللهی فرماندار محترم شهرستان رشت مشکلات مالکیتی و مالی این تیم حل شود و دست به دست هم دهیم تا با یاری همدیگر مشکلات این تیم بیش از این نشود .
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان ، حمایت از تیم ریشه دار سپیدرود را وظیفه خود دانست و گفت : در همین راستا در کارگروهی تخصصی به صورت کارشناسی مشکلات این تیم را بررسی و تصمیمات دقیق و کارشناسی به زودی اتخاذ خواهد شد .

 

 

photo_2020-09-05_13-44-07

photo_2020-09-05_13-44-10

photo_2020-09-05_13-44-21

photo_2020-09-05_13-44-10 (2)

photo_2020-09-05_13-44-09

photo_2020-09-05_13-44-08

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه
بازدید رییس کل دادگستری گیلان از تالاب و صدور دستورات مقتضی
مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان برگزار شد
جشنواره «مدرسه عشق»با اعتقاد به ظرفیت مردمی و اعتماد به جوانان به کار خود پایان داد
حمید نظرخواه علیسرایی شاعر، نویسنده، پژوهشگر فرهنگ عامه و روزنامه نگار ایرانی به عنوان عضو و رئیس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد
توزیع ۲۷ هزار نهال توت بین نوغانداران فومنی
استقبال سرمایه گذاران چینی از بسته‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.