به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛ در اولین روز از هفته ی دولت دیدار شهردار و رئیس شورای شهر همچون پایبندی به ارزشها–همدلی–همگرایی–هم افزایی–که در سایه تلاش و خدمت بی وقفه برای تسهیل زندگی مردم و توجه به توسعه و رفاه شهروندان صورت گرفت. امام جمعه شهرستان در این دیدار که به مناسبت […]

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛ در اولین روز از هفته ی دولت دیدار شهردار و رئیس شورای شهر همچون پایبندی به ارزشها–همدلی–همگرایی–هم افزایی–که در سایه تلاش و خدمت بی وقفه برای تسهیل زندگی مردم و توجه به توسعه و رفاه شهروندان صورت گرفت.

امام جمعه شهرستان در این دیدار که به مناسبت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر صورت گرفت تصریح کرد: این دو شهید گرانقدر مظهر کار و تلاش مومنانه و پایبندی بی اغماض به اصول و ارزشها بودندو ماندگار شدن یاد این چهره های نورانی، نشانه تشکر خداوند از بندگان مخلصی است که با همه وجود برای اسلام کار و تلاش می کنند و ارزشهای اسلامی–انقلابی را در کارهای خود متبلور می سازند.

امام جمعه شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه خدمت به مردم باید سر لوحه مدیریت مسئولان باشد اظهار کرد: باید خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم و برای حل مشکلات اقدامات پیشبرانه که برای مردم کاملاً ملموس باشد انجام دهیم.

نصب بزرگترین بیرق حسینی در شمال کشور در شهر صومعه سرا ستودنی است

وی با بیان اینکه شهرداری صومعه سرا این روزها فضاسازی ایام محرم را در معابر اصلی شهر با نصب بزرگترین بیرق عزای حسینی در شمال کشور با شکوه اقامه کرد گفت: از اقدامات بعمل آماده مدیریت و پرسنل زحمتکش شهرداری و شورای شهر درفضاسازی محیطی و سیاه پوش کردن شهر قدردانی میکنیم و انتظار داریم ،محرم امسال، مانند دیگر مناسبت‌های ملی و مذهبی کشور، بیش تر محدود به فضای رسانه‌ای و مجازی است تا با توسل بر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ، این روزهای سخت را پشت سر بگذاریم  و سال‌های آتی در سلامتی کامل و در کنار یکدیگر، این آیین‌ها را به جای آوریم.

 شأن و قیمت ما به اندازه خدمتی است، که برای مردم انجام میدهیم

شهردار صومعه سرا با بیان اینکه ، باید بدانیم که مسئولیت ها امانت و فرصت هستند اظهار کرد: شأن و قیمت ما به اندازه خدمتی است، که برای مردم انجام میدهیم ، هر چه بیشتر به مردم خدمت کنیم، مردم به نظام دلگرم تر و پایه های نظام اسلامی مستحکم تر می شود.

کیانی فرد افزود؛البته ممکن است کاستی در ارائه خدمات بخاطر مشکلات اقتصادی صورت گیرد ولی باید همواره این موضوع را در خاطر داشته باشیم که محوریت با رضایت مردم وجهادی عمل کردن مدیران در انجام خدمات دهیبه مردم است.

رییس شورای شهرصومعه سرا با بیان اینکه در فصل جدید از مدیریت شورا شهر باهمدلی و هم افزایی مدیران ارشد و امام جماعت رقم میخورد گفت:امیدواریم بتوانیم دغدغه هایی که برای رفع مشکلات مردم و کاستی ها را با توجه به شرایط سخت اقتصادی مرتفع گردانیم وآنچه شایسته مردم ولایتمدار شهرستان است بردیده منت ادا کنیم.