صفیر گیلان؛فاطمه رفیعی ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و هفته زن، اظهارکرد: در ستاد گرامیداشت هفته زن و مقام مادر استان گیلان تلاش شده تا برنامه هایی درخور شأن و مقام مادر و زن برگزار شود. رفیعی به جایگاه زن و مادر در حکومت اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره […]

صفیر گیلان؛فاطمه رفیعی ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و هفته زن، اظهارکرد: در ستاد گرامیداشت هفته زن و مقام مادر استان گیلان تلاش شده تا برنامه هایی درخور شأن و مقام مادر و زن برگزار شود.

رفیعی به جایگاه زن و مادر در حکومت اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: رشد جایگاه زنان در حوزه‌های علمی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی بوده که هفته زن فرصتی مناسب برای بیان این دستاوردها است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده برای این ایام توسط این ستاد، بیان‌کرد: بیش از ۲ هزار برنامه در این هفته برگزار می شود که مهم‌ترین و شاخص‌ترین آنها دیدار با مادران شهدا و برگزاری همایش بزرگ «اسوه صبر و ایثار» روز پنجشنبه ۹ اسفند ماه جاری ساعت ۹ صبح در سالن شهدای ناجا شهر رشت است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان برگزاری نمایشگاه، اکران فیلم «یک ربع به ۱۱» درباره زندگی همسر یک جانباز، برگزاری مسابقات ورزشی، کارگاه‌های آموزشی را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.