به گزارش صفیر گیلان؛ حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اعلام نمود: این شرکت به عنوان اولین شرکت گاز استانی در کشور موفق به تکمیل سامانۀ مانیتورینگ برای تمام ایستگاه های تقلیل فشار گاز(CGS) گردید. مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان افزود: با اتصال سامانۀ مانیتورینگ ایستگاه های فصل مشترک دیسپچینگ ملی گاز ایران […]

به گزارش صفیر گیلان؛ حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اعلام نمود: این شرکت به عنوان اولین شرکت گاز استانی در کشور موفق به تکمیل سامانۀ مانیتورینگ برای تمام ایستگاه های تقلیل فشار گاز(CGS) گردید.

مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان افزود: با اتصال سامانۀ مانیتورینگ ایستگاه های فصل مشترک دیسپچینگ ملی گاز ایران به این سامانه، در حال حاضر تمام ایستگاههای تقلیل فشار گاز(CGS) این استان در سامانه های واحد اندازه گیری و توزیع گاز استان گیلان آنلاین رصد می گردد.

مهندس اکبر ادامه داد: راه اندازی این سامانه به منظور پایش آنلاین اطلاعات ایستگاههای تقلیل فشار و کنترل مصرف بویژه در زمان افزایش مصرف در فصل سرد، بحران های احتمالی و  همچنین پایش استمرار جریان گاز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی در خاتمه با اشاره به گسترش روزافزون مصرف کنندگان گاز در استان اظهار داشت: هم اکنون بیش از یک میلیون و صد هزار مشترک در گیلان، مصرف کننده گاز طبیعی می باشند و این مسئله لزوم نظارت و کنترل بیشتر بر تاسیسات و خطوط گاز را برای افزایش پایداری جریان گاز، بیش از گذشته ضروری می سازد.