رئیس پلیس راهور گیلان گفت: از ۱۰ صبح امروز ۲۸ آبان ورود پلاک‌های غیر بومی گیلان به شهرهای رشت و رودبار که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، ممنوع است، همچنین خروج خودروهای پلاک بومی رشت نیز از این شهر ممنوع خواهد بود.

به گزارش پایگاه بری تحلیلی صفیر گیلان؛سرهنگ امیر طالبی در جمع خبرنگاران از اعمال محدودیت‌های ترددی از صبح امروز خبر داد و اظهار کرد:  شرایط بحرانی شیوع کرونا باعث شد که ممنوعیت تردد برای خودروها با پلاک غیربومی استان از امروز ۲۸ آبان اجرا می‌شود و از روز شنبه اول آذر این ممنوعیت در سطح گسترده‌تر در کشور به اجرا در می‌آید.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: از ۱۰ صبح امروز ورود پلاک‌های غیر بومی گیلان به شهرهای رشت و رودبار که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، ممنوع است. همچنین خروج خودروهای پلاک بومی رشت نیز از این شهر ممنوع خواهد بود. البته مشکل ترددی برای ساکنین شهرهای اقماری شهرستان رشت وجود ندارد.

وی گفت: از روز شنبه، اول آذر نیز طرح ممنوعیت تردد در ۵ شهرستان گیلان شامل آستارا، تالش، ماسال، سیاهکل و لنگرود که در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار دارند، اعمال می‌شود.

سرهنگ طالبی با اشاره به اینکه همکاران پلیس راه و راهور در مبادی ورودی و خروجی استان مستقر می‌شوند، بیان کرد: از روز شنبه اول آذر محدودیت‌های ترددی با شدت بیشتر اعمال می‌شود که جزئیات آن متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

وی تاکید کرد: از همه شهروندان خواهش داریم که در عبور و مرور همکاری لازم را داشته باشند.