به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛ناصر عطایی در دومین روز کاری خویش به اتفاق دادستان استان گیلان از روند پروژه جمع آوری آب های سطحی بلوار شهید قلی پور بازدید کرد. وی با قدردانی از زحمات دادستان گیلان اظهار کرد: قرارداد پروژه جمع آوری آب های سطحی بلوار شهید قلی پور مربوط به […]

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛ناصر عطایی در دومین روز کاری خویش به اتفاق دادستان استان گیلان از روند پروژه جمع آوری آب های سطحی بلوار شهید قلی پور بازدید کرد.

وی با قدردانی از زحمات دادستان گیلان اظهار کرد: قرارداد پروژه جمع آوری آب های سطحی بلوار شهید قلی پور مربوط به سال ۹۷ بود که به علت برخی مشکلات فنی و نوسانات بازار کمی در اجرای آن تأخیر افتاد ولی خوشبختانه با برنامه ریزی صورت گرفته با پیمانکار پروژه و تأمین منابع مالی در کوتاه ترین زمان ممکن، این پروژه به بهره برداری می رسد.

سرپرست شهرداری رشت با اشاره به اینکه در سنوات گذشته پروژه جمع آوری آب های سطحی به صورت جزیره ای اجرا می شد بیان کرد: شهرداری رشت در سال ۹۵ طرح جامع مطالعات پروژه جمع آوری آب های سطحی را در دستور کار قرار داد.

مهندس عطایی تصریح کرد: شهرداری رشت همه ساله براساس طرح جامع مطالعات پروژه و تخصیص بودجه لازم پروژه جمع آوری آب های سطحی را اجرا می کند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری به تنهایی در اجرای پروژه جمع آوری آب های سطحی تصمیم گیری نمی کند اذعان داشت: با هماهنگی پلیس استان پروژه جمع آوری آب های سطحی اجرا می شود.

سرپرست شهرداری رشت افزود: ۲۵۰ متر فاز اول لوله گذاری پروژه جمع آوری آب های سطحی بلوار شهید قلی پور انجام شده و اجرای ۳۸۰ متر لوله گذاری فاز دوم نیز در سریع ترین زمان ممکن در شرایط آب و هوایی مناسب انجام می شود.

 عطایی با قدردانی از مساعدت دادستان محترم استان گیلان اظهار کرد: دادستان محترم اجازه فعالیت پروژه را برای دو شیفت صادر کردند و مکاتبات لازم را با پلیس محترم استان برای فعالیت در شیفت دوم انجام می دهیم.