به گزارش صفیر گیلان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی پیش از ظهر شنبه در دیدار با جمعی از مداحان پیشکسوت گیلانی با اشاره به اثرگذاری مداحان در جامعه، اظهار کرد: مداحان از اقشار فرهنگ‌ساز جامعه محسوب می‌شوند. وی با تاکید بر ترویج سنت‌های گذشته همچون روضه و توسل خانگی، افزود: مداحان مدیریت بخشی از عواطف و احساسات […]

به گزارش صفیر گیلان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی پیش از ظهر شنبه در دیدار با جمعی از مداحان پیشکسوت گیلانی با اشاره به اثرگذاری مداحان در جامعه، اظهار کرد: مداحان از اقشار فرهنگ‌ساز جامعه محسوب می‌شوند.

وی با تاکید بر ترویج سنت‌های گذشته همچون روضه و توسل خانگی، افزود: مداحان مدیریت بخشی از عواطف و احساسات مثبت جامعه را بر عهده دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه بسیاری از خانواده‌های متدین می‌توانند در غیاب اجتماعات، در محافل خانگی با حضور اعضای خانواده مجلس توسل برگزار کنند، تصریح کرد: در این جهت مداحان و روضه‌خوانان نقش بسیار مؤثری می‌توانند داشته باشند.

وی تاکید کرد: یقیناً ترویج روضه‌های خانگی در رشد و بالندگی نظام خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی همانند طلاق و ناهنجاری‌های اخلاقی در خانواده و جامعه بسیار اثرگذار خواهد بود.