به گزارش صفیر گیلان از فومن، هاشمی رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت فومن  از توزیع ۲۵ تن شکر صنفی و صنعتی بین کلوچه پزان و قنادان در طی ماههای گذشته خبر داد و گفت:طی چند روز اینده ۵ تن شکر با قیمت ۳۸۰۰ تومان  نیز در ادامه  توزیع  کالا به نرخ مصوب دولتی در شهرستان توزیع […]

به گزارش صفیر گیلان از فومن، هاشمی رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت فومن  از توزیع ۲۵ تن شکر صنفی و صنعتی بین کلوچه پزان و قنادان در طی ماههای گذشته خبر داد و گفت:طی چند روز اینده ۵ تن شکر با قیمت ۳۸۰۰ تومان  نیز در ادامه  توزیع  کالا به نرخ مصوب دولتی در شهرستان توزیع می شود.
وی از توزیع ۳۰ تن شکر به قیمت ۳۴۰۰ تومان برای خانوارها هر خانوار سه کیلو خبر داد و افزود:حدود ۵۰تن شکر برای توزیع از استان خراسان شمالی خریداری و وارد شهرستان برای توزیع خواهد شد.
هاشمی از کشف و ضبط مقادیر زیادی انواع کالای قاچاق از نو آدامس و آب میوه توسط ماموران نیروی انتظامی و بازرسان اداره  صمت خیر داد و تصریح کرد؛این کالا به مقدار یک نیسان به ارزش حدود ۱۰ میلیون تومان که پرونده متخلفان به تعزیرات حکومتی شهرستان ارجا و در حال صدور حکم است.
رییس صنعت،معدن و تجارت فومن با بیان اینکه کالای قاچاق طبق ضوابط تحویل اداره کل استان میشود گفت؛صنعت و معدن در تلاش است تا با رعایت قوانین با افرادی که برخلاف ثبات و امنیت بازار بویژه کالاهای اساسی،  گام برمی دارند برخورد قاطع داشته باشد.

رئیس اداره صمت از کشف و ضبط مقادیر زیادی کالای غیر قابل مصرف از نوع مواد غذایی در مسیر ماسوله و قلعه رودخان از واحدهای صنفی خبر داد و گفت؛این کالا با ارزش حدود ۱۰ میلیون ریال توسط بازرسان اداره صمت بوده است.
رییس صنعت ، معدن و تجارت از توزیع ۱۱۰بسته کاغذ A4برای ادارت شهرستان که در حال جذب است خبر داد و گفت:توزیع برابر ضوابط و نیاز توزیع می گردد.