کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری‎ها مردم را تشویق می کند با پرداخت پول خلاف کنند

  پرینت
کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری‎ها مردم را تشویق می کند با پرداخت پول خلاف کنند
شناسه خبر : 38222 | تاریخ انتشار : 04 شهریور 1399 - 18:48 | 5470 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

به گزارش صفیر گیلان:آیت الله رسول فلاحتی امروز در هفتمین گردهمایی ویدئوکنفرانس رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با نمایندگان ولی فقیه در استان ها با موضوع “الگوی اعتلای هویت انقلابی شهر” با تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا(ع) به محضر ملت شریف ایران، رهبر معظم انقلاب و حاضران در ویدئوکنفرانس اظهار کرد: طرح الگوی اعتلای هویت […]

وی ادامه داد: از اینکه یک سامانه یکپارچه می خواهد در سطح کلان کشور شکل بگیرد و تمام نمایندگان ولی فقیه در استان ها براساس آن عمل کنند یا تجزیه و تحلیل داشته باشند، قدردانی می کنم و این امر بسیار محمود و پسندیده است.
امام جمعه رشت به نحوه عملیاتی کردن طرح الگوی اعتلای هویت انقلابی شهر در استان ها اشاره کرد و افزود: با سازمان ها و نهادهای زیر نظر مقام معظم رهبری مانند صداوسیما، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تبلیغات اسلامی، اوقاف و … مشکلی نداریم در عین حال که با ساختارهای دولتی نیز مشکلی وجود ندارد اما در این راستا باید تلاش بیشتری شود.
آیت الله فلاحتی با تاکید براینکه کار فرهنگی سعه صدر می خواهد، بیان کرد: فعالیت های فرهنگی با سعه صدر می تواند در عرصه میدانی و اجتماعی اعمال شود و سرمایه گذاری های کلان باید برای آن انجام شود زیرا دشمن پس از جنگ سرمایه گذاری های کلان فکری، رسانه ای و اقتصادی در جامعه ما انجام داده البته همانطوری که آقای حاج علی اکبری فرمودند برای انجام این کار نیاز چندانی به سرمایه گذاری های اقتصادی نیست.
وی تصریح کرد: در حقیقت این اراده ها است که می تواند به تحقق اهداف و مقاصد عالیه بپردازد و نباید سعه صدر را از دست دهیم.
نماینده ولی فقیه در گیلان به برنامه های تدوین شده توسط نمایندگان ولی فقیه در استان ها اشاره کرد و گفت: از ۲ سال و نیم گذشته بنده که وارد گیلان شدم طرح های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی را داشتم و می طلبد این برنامه ها با طرح های ارائه شده توسط شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تلفیق شود و این آزادی در اجرا و عمل را داشته باشیم که میان حرکت مدبرانه اعتلای الگوی انقلابی شهر و برنامه های خود تلفیقی را ایجاد کنیم.
آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه اجرای طرح ها در مناطق در بعضی امور با مناطق دیگر تفاوت دارد، خاطرنشان کرد: اعمال سیاست های کلی و راهبردی باید براساس آنچه که ساحات و اندیشه مردم در منطقه طلب می کند، ارائه شود.
وی از برگزاری ۲ جلسه شورای فرهنگ عمومی از ابتدای سال جاری تاکنون در گیلان خبر داد و یادآور شد: در مجموع حدود ۱۲ جلسه شورای فرهنگ عمومی در استان برگزار شد و این روند همچنان ادامه دارد و امیدواریم خدای متعال در راستای عملیاتی کردن این آرمان ها به ما توفیق عنایت فرماید.
امام جمعه رشت همچنین در حاشیه برگزاری ویدئوکنفرانس رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دشمن پس از جنگ تلاش های گسترده ای در راستای تغییر فرهنگ ملی، اسلامی و بومی ما انجام داده و متاسفانه اکنون در گیلان بسیاری از فرهنگ های بومی ناب در گونه های مختلف گفتاری و رفتاری جامعه از بین رفته است.
آیت الله فلاحتی به وجود ویرانه های فرهنگی توسط دشمن در جامعه اشاره کرد و افزود: در ساحتار اداری نیز آیین نامه ها و دستورالعمل هایی وجود دارد که باید برای اصلاح آنها تلاش کرد.
وی با اشاره به وجود کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری ها، بیان کرد: این آیین نامه قبل از انقلاب وجود داشته و مردم را تشویق می کند با پرداخت پول خلاف کنند و از معضلات ساختاری اداری محسوب می شود که باید به مرور در کنار مسئولان و مدیران مربوطه بنشینیم و با اندیشمندان حوزه و دانشگاه برای این معضلات کار و تلاش کنیم.

برچسب ها
نوشته های مشابه
مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی حدود ۶۰۰ میلیارد تومان است
اجرای شعار سالجاری رهبری، آمادگی برای دوران پسا ریل و بهره‌گیری از نظام برنامه ریزی مبتنی بر کار تیمی و هم افزا
افزایش دو برابری توزیع کپسول گاز در ماسوله
ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور گیلان در طرح سلامت نوروزی
“سرپرست مدیریت موسسات ” منصوب شد.
افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.