گلایه فرماندار شفت: تاخیر در روند اجرای آسفالت راه روستایی/نامناسب بودن سایت آبرسانی به ۵۴ روستا در بداب/ نبود گاز بزرگترین معضلی که مردم محدوده سد لاسک سالها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند

  پرینت
گلایه فرماندار شفت: تاخیر در روند اجرای آسفالت راه روستایی/نامناسب بودن سایت آبرسانی به ۵۴ روستا در بداب/ نبود گاز بزرگترین معضلی که مردم  محدوده سد لاسک سالها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند
شناسه خبر : 33019 | تاریخ انتشار : 01 بهمن 1398 - 20:53 | 10150 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان ،نشست بررسی وضعیت پروژه های عمرانی و زیرساختی شهرستان شفت با حضور علی اوسط اکبری مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان و مدیران کل دستگاه های ذیربط استانی در سالن میرزای شفتی فرمانداری برگزار گردید. علی اوسط اکبری مقدم معاون استاندار گیلان در این نشست اظهار داشت: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان ،نشست بررسی وضعیت پروژه های عمرانی و زیرساختی شهرستان شفت با حضور علی اوسط اکبری مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان و مدیران کل دستگاه های ذیربط استانی در سالن میرزای شفتی فرمانداری برگزار گردید.

شفت مدیران

علی اوسط اکبری مقدم معاون استاندار گیلان در این نشست اظهار داشت: تامین مصالح مورد نیاز پروژه های عمرانی هر شهرستان باید در اولویت طرح های ساماندهی رودخانه قرار گیرد و تاخیر و توقف پروژه های زیرساختی به دلیل کمبود مصالح، پذیرفتی نیست.

وی با بیان اینکه جاده ملاسرا- شفت به یکی از محورهای پرخطر تبدیل شده، ادامه داد: روند اجرایی بهسازی و تعریض این راه ارتباطی باید شتاب گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با اشاره به انجام مناقصه گازرسانی به ۱۱ روستا در شهرستان شفت خاطرنشان کرد: دستگاه های متولی پیگیر تسریع در کار و رفع موانع باشند.

اکبری مقدم بر لزوم تعیین تکلیف اختلافات بین دستگاهی در اجرای طرح آبرسانی به ۵۴ روستا در بداب شفت نیز تاکید کرد و  افزود: طرح مطالعاتی ساماندهی فاضلاب روستاهای بالادست سد لاسک، باید در دستور کار قرار گیرد.

 روند احداث سایت آبرسانی به ۵۴ روستا در بداب مناسب نیست

سید محسن موسوی فرماندار شفت در ابتدای این نشست با اشاره به مطالبات ومشکلات زیرساخت های عمرانی این شهرستان خواستار توجه بیشتر دستگاه های متولی در روند توسعه شهرستان شفت شد.

وی با بیان اینکه راه ارتباطی ملاسرا-شفت-زنجان یکی از پروژه های مهم و زیرساختی شهرستان شفت و استان گیلان است، خواستار تسریع در بهسازی و تعریض فاز نخست این پروژه از شفت تا ملاسرا شد.

نماینده عالی دولت در شفت در ادامه با اشاره به اینکه روند اجرایی سد لاسک باید با شتاب بیشتری پیگیری شود، افزود: گازرسانی به روستاهای محدوده این سد یکی از مطالبات جدی مردم است.

وی با بیان اینکه اقتصاد مردم شهرستان شفت به کشاورزی وابسته است؛ بر ساماندهی و بهسازی سردهنه های نهر های سونگ، خانم جوب، لاسک جوب، صیقلان و … قبل از آغاز فصل کشت و کار تاکید نمود و افزود: این موضوع سبب نگرانی روستاییان شده است و دستگاه های متولی باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

موسوی با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی و خدماتی به منطور خدمات رسانی بهتر به مردم باید با یکدیگر تعامل داشته باشند، افزود: روند احداث سایت آبرسانی به ۵۴ روستا در بداب مناسب نیست و باید موانع برطرف و اجرای آن تسریع گردد.

وی در ادامه بر ساخت و تکمیل پل ها و راه های ارتباطی به ویژه در روستاهای هدف گردشگری سیاهمزگی و چماچا تاکید نمود و خواستار هم افزایی دستگاه ها ی متولی در این راستا شد.

فرماندار شفت همچنین با ارایه گزارشی از روند تاخیر در اجرای آسفالت راه های روستایی مصوب در این شهرستان گلایه نمود و اذعان داشت: وقتی تعهدی از سوی دستگاه های مربوطه برای مردم به ویژه روستاییان ایجاد می کنیم باید در راستای تحقق آن گام برداریم.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات روستاییان در بخش ساخت و ساز و تغییر کاربری ها اشاره و افزود: بخش قابل توجهی از جمعیت شهرستان شفت به ویژه جوانان در دهه های اخیر از این شهرستان مهاجرت نموده اند و باید نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری داشته باشیم.

وی در پایان  با بیان اینکه بهسازی و نوسازی شبکه برق رسانی و آب رسانی باید همواره یک اولویت باشد بر تسریع استقرار اداره برق در احمدسرگوراب تا قبل از سال جدید تاکید نمود و اظهار نمود: حضور میدانی مدیران دستگاه های استانی می تواند در ارتقای شاخص های عمرانی شهرستان بسیار موثر باشد.

گفتنی است معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان پس از این جلسه، با همراهی مسئولان و مدیران؛ از روستاهای بداب، چوبر، گیشم، لاسک، شادنشین، مبارک آباد، نهزم، ونه سر و دستخط محله چماچا بازدید و از نزدیک در جریان برخی از مشکلات عمرانی شهرستان شفت قرار گرفت.

برچسب ها
نوشته های مشابه
“سرپرست مدیریت موسسات ” منصوب شد.
افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
بین ۱.۵ تا ۲ درجه دمای هوا در تابستان پیش رو گرم‌تر خواهد شد
میزبانی از ۷۹۰ هزار گردشگر در نیمه اول تعطیلات نوروزی / افزایش ۱۲ درصدی حضور مسافران در نخستین منطقه آزاد شمال کشور
کشف بیش از ۳۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در گیلان
بیش از ۱۲۰ هزار نفر در طول عید نوروز خدمات سلامت‌محور دریافت کردند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.