عباس اهرابی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تعداد غذاهای گرم توزیع شده بین نیازمندان در راستای اجرای مرحله دوم رزمایش “ایران همدل” اظهار داشت: در ایام محرم و صفر حدود ۱۴۰ هزار پرس غذای گرم در قالب طرح اطعام حسینی طبخ و بین نیازمندان استان توزیع شد.

به گزارش صفیر گیلان؛عباس اهرابی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تعداد غذاهای گرم توزیع شده بین نیازمندان در راستای اجرای مرحله دوم رزمایش “ایران همدل” اظهار داشت: در ایام محرم و صفر حدود ۱۴۰ هزار پرس غذای گرم در قالب طرح اطعام حسینی طبخ و بین نیازمندان استان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان با بیان اینکه بیش از ۲۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال توسط خیران و مشارکت‌های مردمی برای طرح اطعام حسینی تامین شد تصریح کرد: این طرح تا پایان صفرماه ادامه دارد و در سراسر استان اجرا می‌شود.

اهرابی با اشاره به مشارکت مراکز نیکوکاری استان گیلان، خیریه‌های معتبر، مساجد و گروه‌های جهادی در اجرای طرح اطعام حسینی و کمک به نیازمندان خاطرنشان کرد: ۷۲ آشپزخانه مسئولیت پخت و بسته‌بندی ۱۴۰ هزار پرس غذای گرم مذکور را برعهده داشتند.

وی ابراز داشت: برای جلوگیری از تجمع و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، غذاهای گرم توسط همکاران اداره‌کل کمیته امداد استان گیلان، درب منازل نیازمندان توزیع می‌شود لذا هیچ غذایی از مقابل آشپزخانه‌ها و دفاتر کمیته امداد توزیع نمی‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان از مردم خیر و نیکوکار استان خواست تا در این امر خداپسندانه شرکت کنند و گفت: البته قدردان مشارکت همیشگی مردم در امور خیرخواهانه هستیم لذا مردم نیکوکار می‌توانند با ارسال کد دستوری #۱۴* و یا #۰۱۳*۸۸۷۷* در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

اهرابی با اشاره به اجرای طرح احسان حسینی با محوریت توزیع بسته‌های کمک معیشتی بین نیازمندان خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۱۲ هزار بسته کمک معیشتی به ارزش بیش از ۱۵ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع شده است.