آرمان: توانمندی بانوان ما در ورزش و جامعه بسیار بالاست

آئین تجلیل از مادران و همسران ورزشکاران المپیکی و شهدای ورزشکار مدافع حرم و امنیت گیلان

  پرینت
آئین تجلیل از مادران و همسران ورزشکاران المپیکی و شهدای ورزشکار مدافع حرم و امنیت گیلان
شناسه خبر : 66143 | تاریخ انتشار : 28 دی 1401 - 19:08 | 182 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

آئین تجلیل از مادران و همسران ورزشکاران المپیکی و شهدای ورزشکار مدافع حرم و امنیت گیلان که در سالن شهید نامجو مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان، جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در مراسم تجلیل از مادران و همسران ورزشکاران المپیکی و شهدای مدافع حرم و امنیت که در سالن نامجوی مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) رشت برگزار شد، اظهار داشت: یاد و خاطره هشت هزار شهید دفاع مقدس گیلان، شهدای مدافع حرم و امنیت و شهدای سلامت و شهدای ورزشکار را گرامی می‌داریم و وظیفه ما این است که مادران و همسران این شهدای بزرگوار را تکریم کرده و به مقام آنان ارج نهیم.

وی با اشاره به کسب افتخارات ورزشی قهرمانان کشورمان و قهرمانان استان در عرصه‌های ملی و بین المللی اظهار داشت: از ۱۶۵ مدال پر افتخاری که در میادین ورزشی برای ایران اسلامی کسب شده است ۵۴ افتخار و کسب مدال متعلق به بانوان بوده و این امر نشان می‌دهد که توانمندی بانوان ما در ورزش و جامعه به چه میزان است.
آرمان به با بیان اینکه ورزشکاران و مربیان بانو در کنار سایر فعالیت‌های خود، توانسته‌اند در ورزش نیز بدرخشند، گفت: امروز از بانوان ورزشکار ما در کنار وظیفه خطیر مادری و مسوولیت خانه و خانواده به ورزش قهرمانی و همچنین قهرمان‌پروری پرداخته‌اند که بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان ضمن تشکر از حمایت‌های استاندار گیلان در زمینه توسعه زیر ساخت‌های ورزشی استان گفت: به لطف و عنایت ویژه استاندار گیلان دغدغه‌ها در حوزه زیر ساخت‌های ورزشی گیلان برطرف شده و همچنان حمایت‌های ایشان ادامه دارد.
آرمان افزود: ۹ سالن ورزشی مختص بانوان که در سال‌های گذشته در اختیار بانوان قرار داشت، مجددا در اختیار بانوان قرار گرفت و انشاالله بتوانیم در زمینه رشد ورزش همگانی و قهرمانی با کمک فرمانداران و شهرداران و شوراهای اسلامی شهر و روستا گام‌های موثری برداریم.
وی در پایان از حمایت‌های مجمع نمایندگان گیلان در خصوص اقدامات توسعه ورزش شهرستان رشت و استان گیلان تشکر کرد.
گفتنی است، مراسم بزرگداشت مقام مادر و تجلیل از مادران و همسران ورزشکاران المپیکی و شهدای مدافع حرم و امنیت، با حضور مسئولین استان، جمع کثیری از بانوان، ورزشکاران، روسای و نواب هیات‌های ورزشی با اجرای برنامه‌های متنوع در سالن وزنه برداری نامجوی مجموعه ورزشی یادگار امام رشت برگزار شد.

در این آئین، از ۲۲ نفر از بانوان ورزشکار موفق، مادران و همسران ورزشکاران المپیکی و شهدای ورزشکار مدافع حرم و امنیت گیلان با حضور عباسی نماینده عالی دولت در استان تجلیل بعمل آمد.

برچسب ها
نوشته های مشابه
روح بلند عالم ربانی و روضه خوان اهل بیت علیهم السلام(سید محمد حسن صفوی) به ملکوت اعلا پیوست+جزئیات خاکسپاری
اربعین رویداد تمدن ساز با شعار «کربلا تا طریق الاقصی»
تخریب یک ویلای غیرمجاز در حیدر آلات فومن
اعزام ۳۰ نفر از خبرنگاران گیلان در راستای پوشش تولیدات رسانه‌ای اربعین حسینی
تاثیر بازگشایی خیابان ها در کاهش معضل ترافیک / لزوم احداث پارکینگ طبقاتی در خیابان تختی
رشد ۸ درصدی بیمه زنان خانه دار در تامین اجتماعی گیلان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.