اختصاصی/صفیر گیلان؛چهری از برگزاری اجلاسیه استانی مجمع عالی بسیج استان در روز چهارشنبه ۲۲ آذر ماه ساعت ۹ صبح در سالن اجتماعات فراجا خبر داد و گفت:از رسانه ها انتظار داریم در این اجلاسیه حضور پر رنگ داشته باشند.

اختصاصی/صفیرگیلان، حجت الاسلام امیر چهری پیش از ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:با حضور نخبگان در مجمع عالی بسیج ایده‌ها و طرح‌های بسیار خوب برای برون رفت از مشکلات ارسال و مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه با تفکر بسیجی مشکلات جامعه حل می‌شود، افزود: بکارگیری از ظرفیت بسیجی در امورات اداری و اجرایی گیلان بسیار اهمیت است.

حجت الاسلام چهری از ارسال ۶۵ ایده و طرح به مجمع عالی این استان خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد ۴۹ طرح شهرستانی و ۱۶ طرح استانی برای حل مشکلات مردم در مجمع عالی مطرح شده است.

نایب رئیس مجمع عالی بسیج گیلان ادامه داد: از ۶۵ طرح مطرح شده  جامعه نخبگان گیلان در مجمع عالی ۴ طرح در اجلاسیه استانی مجمع عالی بسیج گیلان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی از برگزاری اجلاسیه استانی مجمع عالی بسیج استان در روز چهارشنبه ۲۲ آذر ماه ساعت ۹ صبح در سالن اجتماعات فراجا خبر داد و گفت:از رسانه ها انتظار داریم در این اجلاسیه حضور پر رنگ داشته باشند.

 

  • نویسنده : تنظیم،زلیخا صفری راسته کناری