خلبان رحمانی اظهار کرد: با همت ارتش، تا کنون ۶ بیمارستان در راستای مقابله با کرونا در کشور احداث شده است

اختصاصی/صفیر گیلان؛سرهنگ رحمانی فرمانده دانشکده هوانیروز و نماینده تام الاختیار ارتش جمهوری اسلامی در استان گیلان در نشست با خبرنگاران  با قدردانی از همکاری و پیگیری های فرماندار شهرستان فومن در رفع مشکلات و کمبودها در شهرستان، از اهتمام ارتش در محردمیت زدایی در کشور خبر داد و افزود: طبق فرامین فرمانده معظم کل قوا، ارتش در شرایط بحران، خارج از وظایف ذاتی خود اقدام به رفع محرومیت ها می کند و بر این اساس، طبق دستور فرماندهی ارتش، تمام بیمارستان های ارتش در خدمت مردم و پذیرای بیماران عزیز میهن اسلامی هستند.
وی اظهار کرد: با همت ارتش، تا کنون ۶ بیمارستان در راستای مقابله با کرونا در کشور احداث شده است و هم اکنون در مراحل پایانی احداث بیمارستان دائمی تنفسی با تمام تجهیزات پزشکی لازم برای بیماران در رشت هستیم و تا پایان هفته با حضور فرمانده نیروی زمینی و مسئولان استانی به بهره برداری خواهد رسید.
این مسئول با اشاره به تامین دستگاه اکسیژن ساز و کپسول های اکسیژن و مخزن اکسیژن برای بیمارستان ها، در اختیار مردم و بیماران عزیز قرار خواهد گرفت.

سرهنگ رحمانی با بیان این که در تلاش هستیم ظرف یک ماه آینده بخشی از خدمات سی تی اسکن در بیمارستان را به بهره برداری برسانیم، از تلاش برای تکمیل بخش ام آر آی و سایر خدمات تخصصی در این بیمارستان خبر داد و افزود: در سال گذشته قادر به تکمیل نوسازی و تجهیز مرکز خدمات درمانی ماکلوان شدیم.
وی ضمن اشاره به انجام کمک ۳۰۰ میلیون تومانی به بهزیستی در قالب خرید و تحویل ۵۰ دستگاه ویلچر و ۱۰ دستگاه یخچال به مددجویان این سازمان، از پرداخت بخش اعظم هزینه پروژه آبرسانی به روستای آبرود و کنده سر و همچنین تامین بخشی از احتیاجات جهت تجهیز مصلای فومن خبر داد و اقدامات جدید ارتش برای محرومیت زدایی در شهرستان فومن را برشمرد.

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری