امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Monday, 17 January , 2022
امروز : دوشنبه, ۲۷ دی , ۱۴۰۰ - 14 جماد ثاني 1443
شناسه خبر : 12785
  پرینتخانه » اخبار, فرهنگی و اجتماعی تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸ | 1649 بازدید | ارسال توسط :

ایجاد احساس ضرورت و اهمیت بیمه های اجتماعی باید در جامعه نهادینه شود /اطلاع رسانی وفرهنگ سازی هدف اصلی روابط عمومی ها

  صفیر گیلان؛جمیل حق پرست مدیرکل استان در این دوره آموزشی تامین اجتماعی را سازمانی تاثیرگذار و مردم دار برشمرده و اذعان داشت : واقعیت این است که ما نتوانسته ایم با ابزارهای محدود و جامعه متنوع هدف خود ، سازمان را به خوبی معرفی نمائیم و در این زمینه باید با برنامه تر عمل […]

ایجاد احساس ضرورت و اهمیت بیمه های اجتماعی باید در جامعه نهادینه شود /اطلاع رسانی وفرهنگ سازی هدف اصلی روابط عمومی ها

 

صفیر گیلان؛جمیل حق پرست مدیرکل استان در این دوره آموزشی تامین اجتماعی را سازمانی تاثیرگذار و مردم دار برشمرده و اذعان داشت : واقعیت این است که ما نتوانسته ایم با ابزارهای محدود و جامعه متنوع هدف خود ، سازمان را به خوبی معرفی نمائیم و در این زمینه باید با برنامه تر عمل نمائیم .

مدیرکل تامین اجتماعی استان افزود : ایجاد احساس ضرورت و اهمیت بیمه های اجتماعی باید در جامعه نهادینه شود .

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : روابط عمومی نباید تنها به انعکاس عملکرد فرد اول دستگاه اقدام نماید بلکه اطلاع رسانی وسیع و فرهنگ سازی اصولی باید هدف اصلی این واحد باشد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان خاطرنشان ساخت : روابط عمومی از حوزه هایی است که هر کدام از حواس پنجگانه بطور کامل در آن نقش آفرینی نموده واین واحد را میتوان بمنزله چشم و گوش سازمان و زبان گویای آن قلمداد نمود .

حق پرست با اشاره به اینکه یکی ازمراحل جامعه پذیری ، رویارویی میباشد افزود : ما باید تلاش نمائیم تا در این بخش که حوزه ارتباط ما با مخاطبین و همکاران میباشد طرح و برنامه هدفمند داشته باشیم .

ایشان همچنین بیان داشت : برخی شکایتهای مردمی در جایی ثبت نمی شود بلکه بصورت میدانی و محفلی در جامعه منتقل میگردد و رفتار و عملکرد ما باید در مسیر آسیب شناسی و رفع آن  برای ساختن تصویری واقعی و شفاف از سازمان در نزد مردم و مقامات باشد .

شایان ذکر است درپایان این نشست از آقای سید صهبا رهنما که در ماه جاری به افتخار بازنشستگی نائل گردیده و طی بیش از یک دهه بعنوان رابط روابط عمومی فعالیت نموده بود طی مراسمی تجلیل گردید .

خاطر نشان میسازد در این دوره آموزشی ، شیوه های ارتباطی با شرکای اجتماعی ، آشنایی با مفاهیم و مصادیق روابط عمومی ، الگوهای خبرنویسی  عناصر ، ارزش ها و سبک های تهیه اخبار تشریح شد

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰

لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد