اختصاصی/صفیر گیلان؛خلیلی با بیان اینکه در برنامه وبیناری که با وزیر ورزش و جوانان جناب دنیا مالی در بحث ورزشی داشتیم ما به امکانات و سازه های ورزشی شهرستان فومن  که برخی فرسوده است اشاره کردیم  که سالن تختی فومن بسیار فرسوده است و با همت هیئت کشتی یک سری کارها انجام شد که با کمک خیرانی چون خدابنده لو و موسوی کمی این سالن تجهیز شد و من بعنوان متولی ورزش از این بزرگان و دکتر معصومی نماینده شهرستانهای فومن و شفت و جناب سرهنگ جعفری فرمانده سپاه شهرستان فومن ویژه تقدیر می کنم

اختصاصی/ صفیر گیلان؛«بابک خلیلی» رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فومن  در گفتگو با خبرنگار این رسانه ضمن تبریک هفته تربیت بدنی گفت: همزمان با هفته گرامیداشت تربیت بدنی و ورزش برنامه فرهنگی، ورزشی با شعار «ورزش قوی برای ایران قوی» توسط ستاد گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرستان فومن برگزار خواهد شد.

خلیلی با اشاره به اینکه برنامه های هفته تربیت بدنی با حضور جمعی شهروندان برگزار خواهد شد، گفت: در هفته گرامیداشت ما برنامه زیارت عاشورا و غبار روبی مزار شهدا و شهدای گمنام،اهدای خون ورزشکاران، بازی‌های بومی محلی، مسابقات در رشته های مختلف ورزشی،، همایش ورزش صبحگاهی و روزانه، مسابقات ورزشی کارکنان دولت، همایش رشته های رزمی و ژیمناستیک،تجلیل از ورزشکاران و برنامه های متنوع در حوزه جوانان در شهرستان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فومن در جمع رواسای هیئت های ورزشی شهرستان  با ابراز خرسندی از حضورش در این جمع گفت: هر کدام از شماها استادی هستید برای بنده جدا از شرایط سنی زیرا بنده از شما خیلی آموختیم.

خلیلی ضمن تشکر از حضور  جناب احمدزاده رئیس شورای شهر فومن و رئیس  هیات همگانی و قنبرزاده رئیس هیات  ورزش عشایری و روستایی در این نشست گفت:جا دارد بنده از همه در بحث برنامه فرهنگی ورزشی تشکر کنیم.

وی خواستار شد تا رواسای هیئت با اهالی ورزش در روز جمعه که آغاز هفته تربیت بدنی است با لباس ورزشی در این میدان سیاسی حضور پر رنگ داشته باشند.

خلیلی با بیان اینکه در برنامه وبیناری که با وزیر ورزش و جوانان جناب دنیا مالی در بحث ورزشی داشتیم ما به امکانات و سازه های ورزشی شهرستان فومن  که برخی فرسوده است اشاره کردیم  که سالن تختی فومن که برای هیات ووشو استبسیار فرسوده است  که نیازمند اعتبارات شهرستان و کمک خیرین است و سالن کشتی خدابنده لو  با همت هیئت کشتی یک سری کارها انجام شد که با کمک خیرانی چون خدابنده لو و موسوی کمی این سالن تجهیز شد و من بعنوان متولی ورزش از این بزرگان و دکتر معصومی نماینده شهرستانهای فومن و شفت و جناب سرهنگ جعفری فرمانده سپاه شهرستان فومن ویژه تقدیر می کنم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فومن با بیان اینکه  اعتبارات دولتی پاسخ‌گوی نیاز ورزش نیست و اگر زیرساخت‌ها را درست کنیم مشکل ورزش حل می‌شودگفت: امکانات ورزشی و اعتبارات امروز به هیئت های ورزشی بسیار ناچیز است و توان برگزاری مسابقات را از هیئت گرفته و در سال ۱۴۰۳ اعتبارات سالن ورزشی ما  حدود ۵۰۰ میلیون تومان برای تعمیرات اماکن ورزشی است.

وی  با بیان اینکه بیش از ۷ سالن ورزشی فومن نیازمند تعمیر و بازسازی است گفت: تقسیم این مبلغ برای بازسازی سالن ورزشی چون سالن حجاب که بیش از ۲۰۰ میلیون تومان برای کف پوش نیاز است  بسیار سخت است پس از تمامی بزرگان و رواسای هیئت تقاضا دارم که همکاری و همراهیی کنند.

وی از تعویض کف پوش و نور سالن رجایی شهر فومن خبر داد و  گفت؛ برای سالن انقلاب هم ما هزینه کردیم که سالن ابرومند باشد و هر فعالیت و کار  من و شما برای آینده بهتر فرزندان این شهر است و تلاش کنیم تا این سالن ها حفظ شود.

خلیلی از احیا و بازسازی سالن ماکلوان که ازدغدغه بنده است خبر داد و گفت: ۳۰درصد کار سالن ماکلوان برای بهره برداری مانده که آن هم در حال انجام است و انشالله سازه ورزشی شهرستان که رها شده اجرایی شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فومن از وجود ۱۶۹ روستا در شهرستان فومن خبر داد و گفت: اگر بنده یک توپ یک میلیونی به هر روستا بدهم مبلغ بالایی خواهد بود که این نیازمند نگاه ویژه وزارت ورزش است.

در نشست هماهنگی هفته تربیت بدنی در سالن اداره ورزش و جوانان اقای تیغ نورد تیراندازی-خانم جلالی تنیس روی میز-آقای امین جلالی بدن سازی وپرورش اندام-آقای خشکنار هیات وزنه برداری-آقای قنبرزاده هیات روستایی وبازیهای بومی محلی-آقای رضا اصغرزاده باستانی ورزشهای پهلوانی-آقای غلام نیا هیات جانبازان وتوان یابان-آقای احمد زاده هیات همگانی-خانم صفری هیات بیماران خاص-آقای حسینی دبیر هیات ووشو-آقای زنجانی دبیر هیات رزمی-آقای فیکویی هیات کاراته-مرآت هیات فوتبال-خانم فرحان هیات آمادگی جسمانی-آقای شیرتری هیات والیبال-
آقای هادی نژاد هیات تیر باکمان‌ حضور داشتند و تعدادی از هیئت ها هم غایب بودند.

گفتنی است شهرستان فومن ۳۰ هیئت ورزشی  دارد که به فعالیت ورزشی مشغول هستند.

 

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری