بازیکن قرمزهای تهران برای تمدید با پرسپولیس چراغ سبز نشان داد

  پرینت
بازیکن قرمزهای تهران برای تمدید با پرسپولیس چراغ سبز نشان داد
شناسه خبر : 6560 | تاریخ انتشار : 11 خرداد 1396 - 11:37 | 22955 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

  به گزارش صفیر گیلان، سروش رفیعی بازیکن قرمزهای تهران برای تمدید با پرسپولیس چراغ سبز نشان داده است. باشگاه در تلاش است قرارداد او را برای دو سال تمدید کند، اما این بازیکن اعلام کرده برای تمدید قرارداد خود به مدت یک فصل دیگر مشکلی ندارد.

به گزارش صفیر گیلان، سروش رفیعی بازیکن قرمزهای تهران برای تمدید با پرسپولیس چراغ سبز نشان داده است.

باشگاه در تلاش است قرارداد او را برای دو سال تمدید کند، اما این بازیکن اعلام کرده برای تمدید قرارداد خود به مدت یک فصل دیگر مشکلی ندارد.

برچسب ها
نوشته های مشابه
بومی‌سازی قلب تپنده تولید در سیمان خزر با نگاه دانش‌بنیان
تأکید بر نقش گیلان در ترانزیت کشور/ پروژه‌های راهبردی حمل و نقل در اولویت اجرا قرار گرفت
رکوردی سبز در قلعه رودخان؛ طناب‌زنی برای حفاظت و حمایت از شوکا
محسنی‌پور رئیس اوقاف رشت شد؛ صفایی به معاونت حقوقی استان رفت
تامین اجتماعی سازمانی عمومی و غیردولتی است و باید استقلال آن حفظ شود
ایستاده در مسیر خدمت، بخشنده در لحظه شهادت
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.