شفیعی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی کشور نیازمند مدیر توانمند هستیم گفت:برخی مدیران امروز در بدنه دولت کار تابل هستند.

اختصاصی/صفیر گیلان؛جواد شفیعی‌ثابت مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان  در مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری فومن پیش از ظهر  امروز شنبه مورخ ۸ مرداد ۱۴۰۱، در جلسه شورای اداری شهرستان فومن که به ریاست موسی فکور فرماندار شهرستان فومن برزار شد گفت:برخی مدیران امروز در بدنه دولت کار تابل هستند.

شفیعی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی کشور نیازمند مدیر توانمند هستیم گفت: مدیر باید برای حل مشکلات و مسائل مردم  و آسایش و آرامش حله مسئله کند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان با بیان اینکه مدیر باید خود را وقف مردم کرده و با حل مشکل کارها را یش ببرد گفت: چنین مدیرانی مدیران موفق خواهند بود.

وی تصریح کرد؛ مشکل همیشه وجود داشته و  تا روزی که بشر هست وجود خواهد داشت ولی راهکار دادن باید باشد.

شفیعی تاکید کرد؛مدیران باید مشکلات مردم را تا قبل از در آمدن صدایشان حل و فصل کنند  و این حرکت نیازمند همدلی و برنامه ریزی است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری گیلان  توجه به استعلامات را برای انتخاب افراد در پست های دولتی و وزارتخانه ای مهم خواند و افزود: ما در دولت سیزدهم که دولت پاکدستی است به استعلامات در مورد پست مدیریتی توجه خاص داریم.

ایشان بحث جوانگرایی را بسیار مهم خواند و گفت: انتقال تجربه در کنار نگاه حاکمیتی به معنی خدمت است.

شفیعی ثابت افزود: مدیری به مردم خدمت می کند که نگاه حاکمیتی را چاشنی کار خود کند و فارغ از نگاه  انتخاباتی و سیاسی باشد.

وی شایستگی،تحول آفرینی،توانمندی،نو آوری،دویدن،خدمت به مردم،تکریم اباب رجوع،پاکدستی و … را مهم خواند و گفت: جناب صالحی  در پست خود در شهرهای دیگر موفق بودند و راهشان راه دولت در مسیر خدمت رسانی به مردم باشد.

در این جلسه که به‌ تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان فومن اختصاص داشت، از زحمات سید محمود محتشم خواه معاون سابق فرمانداری قدردانی شد و سجاد صالحی به عنوان معاون جدید فرمانداری شهرستان فومن معارفه شد.

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری راسته کناری