صفیر گیلان؛نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه قضاوت کار سختی است و بعد از نتیجه ممکن است عده‌ای خوشحال و عده‌ای ناراحت باشند، گفت: برقراری عدالت کاری سخت و سنگین است و انصاف باید چاشنی این شغل مهم باشد تا عدالت گسترده‌تر شود.

اختصاصی/صفیر گیلان؛مراسم تکریم و معارفه رؤسای پیشین و جدید دادگستری شهرستان فومن صبح شنبه با حضور معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان گیلان، مسئولان قضائی، نظامی و انتظامی، مدیران نهادهای دولتی و تعدادی از معتمدین در سالن اجتماعات دادگستری فومن برگزار شد.

 سیدکریم معصومی نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم  تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان فومن با بیان اینکه مسئولیت امانتی در دست ماست، اظهار کرد: نکته مثبت در دوران مدیریت مسئولین باید به گونه‌ای باشد که بعد از رفتن، آثار مثبتی از آنها برای مردم شهر به جای مانده باشد. 

وی با بیان اینکه قضاوت کار سختی است و از برخی نتایج ممکن است عده‌ای خوشحال و عده‌ای ناراحت باشند، گفت: جامعه ما دارای مردم قدرشناسی هستند و قدر کار درست را می‌دانند و دلخوری عده‌ای نباید مانع از ارائه خدمت به مردم شود.

نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه برقراری عدالت کاری سخت و سنگین است و انصاف باید چاشنی این شغل مهم باشد تا عدالت گسترده‌تر شود، افزود:  رئیس دادگستری سابق با عملکرد خوب یک تیم منسجم برای خدمت به مردم را آماده کرد و رئیس جدید نیز فردی با دانش است که امیدواریم برای مجموعه دادگستری و مردم شهرستان اثرگذار باشند.

در این مراسم «علیرضا محمودی» با حکم رئیس قوه قضائیه به سمت رئیس دادگستری شهرستان فومن منصوب و از تلاش‌های «بهزاد براری» رئیس دادگستری سابق این شهرستان قدردانی شد.

 

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری