با حضور اعضا و نمایندگان شرکت های عضو،

اولین مجمع عمومی انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی برگزار شد

  پرینت
اولین مجمع عمومی انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی برگزار شد
شناسه خبر : 79330 | تاریخ انتشار : 24 اردیبهشت 1403 - 9:56 | 68 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

دکتر عاطف راد مدیر کل بیمه سلامت در آستانه هفته ملی جمعیت اعلام کرد: بیش از۱۶۲میلیارد ریال بابت خدمات درمانی زوجین نابارور توسط اداره کل بیمه سلامت گیلان هزینه شده است

صفیرگیلان/حضور اعضا و نمایندگان شرکت های عضو، نوبت اول مجمع عمومی انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی با حضور اکثریت اعضای انجمن در سالن ملل این سازمان برپا شد.

در این رویداد صنفی که به منظور شناسایی اعضای هیأت مدیره تشکل بخش خصوصی فوق منعقد گردید؛ پس از شمارش آرای ماخوذه : آقایان عقیل حق شناس(۵۴)، اشکان قشقایی(۵۱)، فرزاد محمد‌علی رستگار، اشکان پوررشید و هوشنگ افشاری(۳۴)خانم زهره کچلکی و آقای احمد طاهری نیز به ترتیب ۳۳ و ۳۲ رأی مجمع عمومی را به خود اختصاص دادند و برای مدت ٢ سال به عنوان هیئت مدیره انتخاب شدند. همچنین آقای مرتضی رحیمی با کسب ۶٣ رای به عنوان بازرس انجمن به مدت یک سال انتخاب شد.

بنابراین گزارش انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی از سال ۱۳۹۳ توسط مرحوم حاج اصغر امانی، به منظور هم افزایی و توانمندسازی فعالین اقتصادی حوزه های تولیدی-صنعتی نخستین منطقه آزاد شمال کشور شروع به کار نمود و شامل نمایندگانی از سرمایه گذاران در زمینه های تولیدی-صنعتی، لجستیکی، تجاری، گردشگری و …. این منطقه می باشد.

گفتنی است انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی به عنوان یکی از اصلی ترین تشکل های صنفی عضو شورای هماهنگی و همکاری فعالین اقتصادی مناطق آزاد دارای تعدادی از برترین صادرکنندگان و تولیدکنندگان کشورمان بوده که نقش بسزایی در صدور دانش و تکنولوژی ایرانی به بازارهای منطقه ای و بین المللی ایفا کرده و از جمله مهمترین محورهای فعالیت آنها تلاش موفق در تأمین کالاهای اساسی و مواد اولیه کارخانجات داخلی بوده که در سایه همکاری و هم افزایی با سازمان منطقه آزاد انزلی به اجرا درآمده و جایگاه ویژه ای در رشد و تعالی نخستین منطقه آزاد شمال کشور داشته اند.

از وجوه متمایز تعاملی بخش خصوصی و دولتی در مناطق آزاد کشورمان این واقعیت است که تمام منابع درآمدی،سازمان های عامل جهت اجرای طرح های زیرساختی و تحقق برنامه های توسعه ای خود با حضور و هم افزایی فعالین بخش خصوصی حاصل می شود و این موضوع مدل همکاری دو بال اصلی توسعه و مدیریت اقتصادی را به الگویی برای اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و مردمی سازی اقتصاد تبدیل نموده است

.

برچسب ها
نوشته های مشابه
روح بلند عالم ربانی و روضه خوان اهل بیت علیهم السلام(سید محمد حسن صفوی) به ملکوت اعلا پیوست+جزئیات خاکسپاری
اربعین رویداد تمدن ساز با شعار «کربلا تا طریق الاقصی»
تخریب یک ویلای غیرمجاز در حیدر آلات فومن
اعزام ۳۰ نفر از خبرنگاران گیلان در راستای پوشش تولیدات رسانه‌ای اربعین حسینی
تاثیر بازگشایی خیابان ها در کاهش معضل ترافیک / لزوم احداث پارکینگ طبقاتی در خیابان تختی
رشد ۸ درصدی بیمه زنان خانه دار در تامین اجتماعی گیلان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.