مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان گفت ؛شهدا سرمایه‌ های ارزشمند نظام و انقلاب اسلامی ایران هستند

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان، مهندس حامد دائمی مدیرکل به همراه معاونین در سفر کاری به شهرستان لنگرود با حضور در روستای کولاک محله به مقام شامخ سردار قهرمان شهید حسین املاکی احترام نمود.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان گفت: شهدا با خون خود پایه های اسلام را بنا نهادند و اقتدار و عزت را به ما هدیه کردن و ارج نهادن به این فداکاری وظیفه همگانی است. وی، زندگی شهدا را سرشار از نکات ارزشمندی خواند که شنیدن آنها چراغ راه ما در امورات مختلف است.

مهندس دائمی بیان کرد: شهدا سرمایه‌ های ارزشمند نظام و انقلاب اسلامی ایران هستند و باید این سرمایه ها را مورد تکریم قرار داد. وی یادآور شد: باید در هر شرایطی رشادت و از جان گذشتگی آنها را برای آیندگان منتقل و برای نسل جوان امروزی نیز بازگو کرد چرا که آنها با جان خود پیروزی انقلاب را رقم زدنند و اقتدار را به ملت ایران هدیه دادند.

مهندس دائمی و معاونین با حضور در مزار والدین شهید املاکی با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه با آرمانهای  سردار قهرمان  تجدید پیمان نمودند.

سردار شهید حسین املاکی از فرماندهان گیلانی دوران دفاع مقدس بود که نهم فروردین سال ۱۳۶۷ در عملیات والفجر ۱۰ در ارتفاعات بانی بنوک عراق در سن ۲۷ سالگی و در اثر بمباران شیمیایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد