اختصاصی/صفیر گیلان؛حسینی جشنواره رسالت را حول محور زنان  در جبهه مقاومت خواند و گفت:جشنواره حریم رسالت ،رسالت هویت بخشی زنان جامع اسلامی را به ویژه مقاومت و شجاعت زنان  را بر دوش دارد.

اختصاصی/صفیر گیلان؛سرهنگ عباس حسینی ظهر شنبه در نشست خبری سومین جشنواره بین المللی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت با اشاره به میزبانی گیلان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین افتخارات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران، هویت بخشی به زنان و روایت حضور موفق زنان در انقلاب اسلامی از اهداف جشنواره حریم رسالت است.

حسینی جشنواره رسالت را حول محور زنان در جبهه مقاومت خواند و گفت:جشنواره حریم رسالت ،رسالت هویت بخشی زنان جامع اسلامی را به ویژه مقاومت و شجاعت زنان را بر دوش دارد.

جانشین فرمانده سپاه در بسیج اقشار و متخصصین سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد فعالان رسانه در گیلان بانوان ارزشی هستند افزود؛امروز در نظام اسلامی  بر اساس جامعه هدف رسانه‌ای  مسئله «زن و رسانه» را به عنوان دو مؤلفه مهم عصر حاضر در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه هویت زن مسلمان ایرانی با قلم بانوان خبرنگار روایت می شود، افزود: بانوان با اتکا به نفس و توانمندی‌های خود در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی موفقیت‌های بزرگی در سایه انقلاب اسلامی به دست آورده‌اند .

سرهنگ حسینی با تاکید بر اینکه برخلاف هجمه‌ها و تبلیغات غربی، زنان در نظام جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف علمی، سیاسی، مدیریت‌های اجتماعی و فرهنگی درخشیدند، بیان کرد: سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر «جهاد تبیین» به عنوان امری قطعی و حتمی، درصدد برآمد.

وی با اشاره به اهداف جشنواره بین المللی حریم رسالت تصریح کرد: تبیین و تقویت هویت اسلامی زن مسلمان، ایجاد بستر رسانه‌ای برای روایت دستاورد زنان در عرصه‌ها ی مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی در نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایجاد بستر مناسب برای ثبت خاطرات، نظرات، تجربیات، مهارت‌ها و توانمندی‌های زنان در اقشار مختلف به منظور جمع آوری، سندسازی تاریخی، پژوهش، معرفی چهره زن در تراز انقلاب جهت الگو سازی و معرفی به نسل جوان -معرفی و تجلیل از اهداف جشنواره است.

جانشین فرمانده سپاه در بسیج اقشار و متخصصین سپاه قدس گیلان گفت: حریم رسالت بیانگر نقش آفرینی مؤثر بانوان در راستای الگو سوم زن مسلمان بوده و بانوان رسانه‌ای با قلم و حرفه خبری خود به روایت نقش زنان در جمهوری اسلامی می‌پردازند.

  • نویسنده : تنظیم،زلیخا صفری راسته کناری