حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه برای اینکه دیگران به عفاف و حجاب مزین شوند باید وارد میدان جهاد تبینی شد گفت:اکثر کسانی که در جامعه بدحجاب هستند مستضعفین جنگ نرم دشمن هستند.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛ حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» در مراسم عفاف، میراث جاودانه با اشاره به اینکه روز عید قربان مانند عید غدیر روز ولایت است، اظهار کرد: عید غدیر روز ظهور و بروز ولایت امیر المومنین (ع) است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه حجاب و عفاف حکم فطری و الهی است، تصریح کرد: برای اینکه دیگران به عفاف و حجاب مزین شوند باید وارد میدان جهاد تبینی شد.

وی خاطرنشان کرد: همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها برای ساماندهی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب وظیفه بر عهده دارند.

مهدوی با تاکید بر اینکه عفاف و حجاب میراث ایرانی اسلامی است، افزود: زنان و مردان ایرانی در طول تاریخ همواره اهل عفاف و حجاب بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه به تعبیر شهید مطهری عفاف و حجاب امری فطری است، اذعان کرد: دشمن با شبکه‌سازی درصدد حیازدایی از خانواده‌ها است.

بدحجابان  مستضعفین جنگ نرم دشمن

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان ابراز کرد: باید با حوصله در زمینه ترویج عفاف و حجاب جهاد تبیین داشته باشیم.

وی با بیان اینکه همه مردم و مسئولین برای فرهنگ‌سازی در کشور مسئول هستیم و سهم داریم، تصریح کرد: دشمن سالیان زیادی است که در حوزه عفاف و حجاب برنامه‌ریزی و توطئه‌چینی کرده است.

مهدوی تاکید کرد: اهل باطل و دشمن به دنبال این است تا مردم از صبر خود دست بکشند.

وی با اشاره به اینکه در بحث امر به معروف و نهی از منکر باید حوصله به خرج داد، خاطرنشان کرد: اکثر کسانی که در جامعه بدحجاب هستند مستضعفین جنگ نرم دشمن هستند.

 میرزامحمدی؛برخی مردان کارگردان بی‌بند و باری‌های اخلاقی زنان هستند

در ادامه مراسم، «حجت‌الاسلام محمد میرزامحمدی» با بیان اینکه حجاب امر حکومت اسلامی نیست، افزود: حجاب امر خداوند و پیامبر اکرم (ص) است.

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه تر خصوص حیا و عفت در قرآن خطاب به مردان دستور می‌دهد، ابراز کرد: در مباحث علمی پوشیدن لباس تنگ تاثیر مستقیمی در ضربان قلب انسان دارد که اسلام به این موضوع تاکید می‌کند.

وی ادامه داد: برخی از مردان برخی از بی‌بند و باری‌های اخلاقی زنان را مدیریت می‌کنند.

میرزامحمدی با اشاره به اینکه کارگردان فیلم‌های غیراخلاقی در کشورهای غربی مردان هستند، اذعان کرد: دشمن این‌گونه القا کرده است که اسلام فقط موافق پوشیدن لباس مشکی است.

 

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری