فکور اشاره کرد: در صورتی که حقابه شهرستان فومن رعایت شود، این شهرستان در تامین آب برای اراضی زراعی خود دچار مشکلی نخواهد شد،

به گزارش صفیر گیلان به نقل از روابط عمومی فرمانداری فومن؛ امروز چهارشنبه مورخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱، با حضور موسی فکور فرماندار شهرستان فومن، افشون به عنوان رئیس جدید اداره آبیاری شهرستان معارفه شد.

فرماندار شهرستان در این نشست، با اشاره به ظرفیت کشاورزی شهرستان و صورت‌ بندی اقتصادی بخش اعظم روستاها بر اساس اقتصاد وابسته به کشاورزی، اهمیت رفع موانع و مشکلات پیش روی کشاورزان زحمتکش شهرستان فومن را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: مدیران باید پای کار باشند و به منظور کاهش مشکلات کشاورزان اقدام کنند.

فکور در این راستا با مورد توجه قرار دادن بحث بسیار مهم آبیاری اراضی زراعی به عنوان مهم ترین اولویت شهرستان در ایام کشاورزی، خواستار برنامه ریزی و اهتمام مدیران مسئول در این بخش شد تا آبیاری به شالیزارها و تولید محصول برنج با مشکلی مواجه نشود.

وی اشاره کرد: در صورتی که حقابه شهرستان فومن رعایت شود، این شهرستان در تامین آب برای اراضی زراعی خود دچار مشکلی نخواهد شد، در حالی که اکنون کشاورزان فومنی از این وضعیت رضایت ندارند.

فرماندار شهرستان با تاکید بر لزوم بازدیدهای میدانی مستمر متولیان و نظارت بر عملکرد واحدهای تابعه، خواستار همدلی و همکاری تمام دست اندرکاران به منظور تضمین فعالیت کشاورزان و تامین آب لازم جهت زراعت شد.

فکور در پایان اظهار امیدواری کرد با تلاش و برنامه ریزی رئیس جدید این اداره، مشکلات آبیاری شهرستان به حداقل برسد و زمینه افزایش تولید فراهم شود.