بازدید معاون شرکت مهندسی آبفای کشور از طرح‌های محرومیت‌زدایی گیلان؛

دولت در حوزه آبرسانی روستایی توجه ویژه دارد / مردم باید از اقدامات صورت گرفته مطلع باشند

  پرینت
دولت در حوزه آبرسانی روستایی توجه ویژه دارد / مردم باید از اقدامات صورت گرفته مطلع باشند
شناسه خبر : 61247 | تاریخ انتشار : 17 مرداد 1401 - 16:21 | 293 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

صفیر گیلان؛مصطفی یارمحمدی با تأکید بر اینکه فعالیت‌های آبرسانی در حوزه روستاها بصورت مستمر باید اطلاع‌رسانی شود، افزود: عزم جدی دولت برای رفع محرومیت‌زدایی، طرح آبرسانی به روستاها بعنوان اصلی‌ترین نیاز مردمی می‌باشد و مردم باید از اقدامات صورت گرفته در این راستا مطلع باشند.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛ مصطفی یارمحمدی، معاون منابع انسانی و پشتیبانی آبفای کشور با حضور در آبفای گیلان ضمن بررسی عملکرد فعالیت حوزه‌های مختلف شرکت، از طرح‌های محرومیت‌زدایی و آبرسانی به روستاها بازدید کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در بازدید معاون منابع انسانی و پشتیبانی آبفای کشور از پروژه‌های آبرسانی به روستاهای گیلان، اظهار داشت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۸۲۷ میلیارد تومان در ۷۱۱ روستای گیلان اجرا می‌شود.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بازدید از مجتمع آبرسانی آجی بوزایه بعنوان یکی از جبهه‌های کاری آبفای گیلان در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی تصریح کرد: دولت در حوزه آبرسانی روستایی توجه ویژه دارد و منابع مالی مورد نیاز نیز پیش بینی و تأمین اعتبار شده است.

مصطفی یارمحمدی با تأکید بر اینکه فعالیت‌های آبرسانی در حوزه روستاها بصورت مستمر باید اطلاع‌رسانی شود، افزود: عزم جدی دولت برای رفع محرومیت‌زدایی، طرح آبرسانی به روستاها بعنوان اصلی‌ترین نیاز مردمی می‌باشد و مردم باید از اقدامات صورت گرفته در این راستا مطلع باشند.

سپس مازیار علی‌پور، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با تشریح احجام پروژه‌های محرومیت‌زدایی در گیلان تصریح کرد: یک هزار و ۶۲۷ کیلومتر لوله گذاری، احداث ۷۴ باب مخزن با حجم ۲۵ هزار و ۱۷۰ مترمکعب، احداث ۷۱ باب ایستگاه پمپاژ، حفر ۳۱ حلقه چاه و بهسازی ۱۱ دهنه چشمه در ۱۲ شهرستان استان گیلان اجرا می‌شود.

مدیرعامل آبفای گیلان با توجه به عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی آجی بوزایه گفت: این مجتمع مربوط به جبهه کاری در نواحی رشت و انزلی می‌باشد که منبع تأمین آب مشترکین این منطقه در دراز مدت از خط انتقال خشکبیجار-لشت نشا خواهد بود و تا زمان تکمیل خط انتقال، از منابع آبی محلی موجود با احداث یک باب مخزن ۲۵۰ مترمکعبی بتنی زمینی و یک باب مخزن ۵۰ مترمکعبی هوایی و سایر تأسیسات وابسته تأمین خواهد شد.

علی‌پور طول خطوط انتقال و شبکه توزیع این پروژه را ۳۶ کیلومتر با اقطار ۶۳ تا ۲۵۰ میلیمتر اعلام کرد.

وی با اشاره به شروع فعالیت اجرایی این پروژه‌ها در ۱۲ شهرستان استان افزود: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مرتبط در اخذ مجوزهای لازم، بتوانیم هرچه سریع‌تر شاهد بهره برداری از این پروژه‌ها و زدودن محرومیت از استان سرسبز گیلان باشیم.

برچسب ها
نوشته های مشابه
برداشت مکانیزه راتون(کشت دوم برنج) استان گیلان در فومن آغاز شد
بدهی مشترکان برق در گیلان بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان است
صدور هفت هزار و ۲۰۰ مورد پروانه بهره‌برداری اماکن دامی
صادرات ۳۲ هزار و ۵۰۰ تنی کالاهای دامی با مهر بهداشتی دامپزشکی ازگمرکات گیلان/خدمات رایگان دامپزشکی به عشایر و دامداران گیلان در قالب گروههای جهادی 
جمع آوری کابل های TOT در آستارا
آغاز عملیات اجرایی ۵ نیروگاه مقیاس کوچک در مناطق جغرافیایی مختلف استان گیلان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.