صفیر گیلان؛نماینده عالی دولت در گیلان در جریان سفر خود به شفت با خانواده عزیز شهید والامقام عباس نیکویی در احمدسرگوراب این شهرستان دیدار و گفت و کرد.

به گزارش صفیر گیلان از شفت؛ اسدالله عباسی عصر (جمعه) همزمان با ولادت باسعادت حضرت معصومه(س) در جریان سفر به شهرستان شفت و به منظور تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران با حضور در منزل شهید والامقام عباس نیکویی با پدر عزیز و دیگر اعضای خانواده این شهید سرافراز دیدار و گفت و گوی صمیمانه داشت.

نماینده عالی دولت در گیلان ضمن گفت و گوی صمیمانه با پدر و دیگر اعضای خانواده این شهید، تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر بویژه پدران و مادران که دوشادوش فرزندان برومند ایران اسلامی با تاسی از صبر حضرت امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) ایستادگی کرده‌اند، را امری ضروری برای مسئولان دانست و خواستار دعای خیر این عزیزان برای تعالی و اقتدار بیش از پیش نظام اسلامی در خدمت به مردم ولایتمدار شد. ا

استاندار گیلان با اشاره به اینکه تکریم والدین شهدا یکی از وظایف مسوولان استان است، گفت: خانواده‌های معظم شهدا، با صبوری و استقامت در جامعه حضور دارند؛ و موجب افتخار و الگو برای همگان هستند.

استاندار گیلان در این دیدار که شهردار احمدسرگوراب(برادر شهید نیکویی) و شماری از اعضای شورای اسلامی این شهر نیز حضور داشتند، پس از شنیدن مسائل و مشکلات این منطقه؛ دستورات لازم برای رسیدگی و رفع آنان را به معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و فرماندار شفت صادر کرد.
|
وی همچنین گفت: برای ارائه خدمات در شان به مردمان ولایتمدار و سخت کوش احمدسرگوراب یکی از درخواست ها استقرار مرکز فوریت های پزشکی و درمانی بود که ان شاالله به یمن ولادت حضرت معصومه (س) و برکت حضور در منزل شهید نیکویی عزیز این مهم بزودی اتفاق خواهد افتاد.

شهید عباس نیکویی سال ۶۵ در سن ۲۰ سالگی در منطقه عملیاتی سومار به فیض شهادت رسید .