علیرضا جهانبخش «ستاره فوتبال ایران و جهان» با حضور در کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان، با جمعی از نخبگان ورزشی این نهاد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان، علیرضا جهانبخش با ابراز خرسندی از حضور در جمع نخبگان ورزشی کمیته امداد، گفت: از اینکه در جمع جوانان مستعدی هستم که در شرایط سخت زندگی توانستند در مسیر اهداف‌شان گام بردارند، بسیار خرسندم.

جهانبخش با بیان اینکه خانواده و شرایط موجود نباید برایتان زیاد مهم باشد، افزود: اگر به خودتان و استعدادهایتان باور و ایمان داشته باشید، در هر کاری که در نظر دارید، می‌توانید موفق شوید.

 بازیکن تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: مسیر زندگی همواره سختی و دشواری دارد، اما نباید ناامید شد و برای دستیابی به هدف نباید تلاش خود را متوقف کرد.

جهانبخش، توکل بر خدا را عامل دیگر دستیابی به موفقیت عنوان کرد و گفت: ارتباط با خدا و تقویت اعتقادات‌تان را فراموش نکنید و استمرار دهید.

وی، با تأکید بر مراقبت از خود و شخصیت اجتماعی، تصریح کرد: انتخاب اطرافیان و دوستان بسیار برای رسیدن به اهداف و موفقیت مهم است.

بازیکن تیم فوتبال فاینورد روتردام هلند، در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای افراد حاضر، گفت: با افتخار خود را گیلانی میدانم و برای شکوفایی استعداد این عزیزان و رسیدن به اهداف جوانان گیلانی که بسیار با استعداد هستند، هر کمکی که بتوانم دریغ نخواهم کرد.