اختصاصی/صفیر گیلان؛سردار رادان در اجتماع با شکوه مردم رشت با بیان اینکه دو عامل برای پیروزی در جنگ سخت و فتنه نیمه سخت وجود داشته

اختصاصی/صفیر گیلان؛سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کشورعصر  امروز ۲۳ اردیبهشت در اجتماع بزرگ مردم شریف گیلان در حمایت از مجریان طرح نور(عفاف و حجاب)  در میدان شهدای ذهاب(شهرداری) ضمن تشکر از حمایتهای مردم گیلان از لطف و محبت مردم این دیار قدر دانی کرد.

سردار رادان ضمن تقدیر از مسئولان عزیز استان سرسبز و رزمنده پرور گیلان، گفت: از استاندار پر تلاش،خوب و بسیجی صفت ،مدیران،نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت و همچنین از نیروهای نظامی و فرماندهان و همه ی عزیزان حاضر در میدان تقدیر  و تشکر دارم و  دهه کرامت راخدمت همه تبریک عرض می کنم.

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به اینکه در این میدان و در شهر رشت خود بنده شاهد دلاور مردیهای رزمندگان این دیار بوده دیاری که به وجود میرزا کوچک جنگلی ظالم ستیزی  که در نبرد ثابت کرد که هیچ حراسی از دشمن روس و انگلیس ندارد و همچنین این میدان مسلح است به وجود رزمندگانی که دعای خیر مادران ، پدران  ، همسران و اشک فرزند و دعای خواهران که مسیر نبرد را انتخاب کردند تا ذره ای از خاک به دست دشمن تا دندان مسلح نیافتد.

سردار رادان گفت؛این دیار دیار آیت الله بهجت است این دیار مسلح به حضور سردار شهیدمحمدرضا زاهدی در مقطعی بعنوان فرمانده لشکر رزمندگان مرد، مرد استان گیلان و با شهادت خود و مسیر خونین  وعده صادق محقق و در حقیقت وجود پوشالی استکبار را با موشک های وعده صادق به بدترین شکل به بازی گرفتند.

وی تصریح کرد؛یعنی اینکه جبهه حق همواره در برابر جبهه باطل پیروز است و این پیروزی به شرط حضور و ظهور دائمی و فراگیر است و این دیار گیلان از جنس این دیار است .

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه این استان و این شهر و همین میدان شهادت های فراوانی را در آغوش خود گرفته و جانبازانی را در خود پرورانده تا ثابت کند مردان و زنان گیلان رزمنده پرور و مجاهد پرور و شهید پرور است.

سردار رادان افزود: در فتنه ۸۸ این مردم گیلان ثابت کردند که با حضور پر طنین و پر فراز خود خط بتلانی به دست فتنه گران کشیدند و چهره فتنه گران را خرد،ذلیل،ضعیف حقیر کردند و این مردم ،مردم دیار گیلان و رشت هستند.

سردار رادان در اجتماع با شکوه مردم رشت با بیان اینکه دو عامل برای پیروزی در جنگ سخت و فتنه نیمه سخت وجود داشته و دشمن آن را خوب شناخت و به آن توجه کرد و خواست از آن عبور کند که اولین عامل مردان با غیرت از یک سو بودند و دومین عامل زنان با حیا و عفیف و با حجاب بودند گفت:این دو بال غیرت و حیا ،عفاف و حجاب باعث میشد که از بین این دوبال رزمندگان و مجاهد و سرباز ولی امر پرورش پیدا و در همه ی عرصه ها که جولانگاه از باطل بود حضور و باطل را به سرسخت ترین شکل به پایین بکشد.

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه مردم بدانید موضوع حجاب عفاف  برای شش ماه یا یکسال پیش نیست بلکه استکبار از سالها پیش دنبال آن بوده و چادر را از سر مادران ما برداشته دنبال برداشتن بال عفا برای باز کردن بال غیرت بودند  و اینکه آیت الله بهجت شما (ره) فرمودند که امر کشف حجاب برای چه بود برداشتن چادر  از سر زن برای چه بود این موضوع برای ۳۰۰ سال پیش بود یعنی  زمانی که عفاف و حیا و غیرت می تواند یک سپر برای مبارزه باشد و حتما دشمن  دنبال گرفتن این سلاح و سپر است و این سپر مردم ایران عزیز هستند.

رادان با بیان اینکه دشمن دنبال اُندلسی کردن ایران اسلامی است، اضافه کرد: به تعبیر دشمن؛ دختران شُل حجاب به مثابه سربازان ارزان قیمت برای رسیدن به اهداف تلقی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه دشمن با راهبردهای ضد فرهنگی دنبال سقوط فرهنگی در جامعه است، افزود: دشمن باید خواب اُندلسی کردن جامعه عفیف و پاکدامن ایران اسلامی را حتی از سرش بیرون کند.

سردار رادان با اشاره به اهمیت و نقش مردم در جنگ نرم اضافه کرد: ایران با حمایت مردم از عفاف و حجاب صحنه جنگ نرم را فتح می‌کند

و امروز خاکریزهای جنگ  اگر چه تغییر کرده است ولی امروز خاکریز های کمیل در خیابان و کوچه و پس کوچه‌های ایران است.

  • نویسنده : تنظیم،زلیخا صفری راسته کناری