فرمانده انتظامی صومعه‌سرا خبر داد:

عاملان درگیری صومعه‌سرا روانه زندان شدند | یکی از این افراد سابقه چند فقره شرارت در پرونده دارد

  پرینت
عاملان درگیری صومعه‌سرا روانه زندان شدند | یکی از این افراد سابقه چند فقره شرارت در پرونده دارد
شناسه خبر : 50130 | تاریخ انتشار : 11 مهر 1400 - 18:08 | 263 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

صفیر گیلان؛سرهنگ رضا کوهستانی، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری عاملان شرارت و درگیری در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد پس تحویل به مرجع قضائی روانه زندان شدند.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛ فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری عاملان شرارت و درگیری در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد پس تحویل به مرجع قضایی روانه زندان شدند.

سرهنگ رضا کوهستانی اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی اعلام کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اخلال در نظم عمومی، ایجاد درگیری و ضرب و جرح فردی در یکی از روستاهای شهرستان صومعه‌سرا، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا با بیان اینکه پس از حضور پلیس در محل مورد نظر و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، ۲ نفر با سلاح سرد فردی را مجروح کرده‌اند، بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و اشرافیت اطلاعاتی، متهمان این پرونده را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی از دستگیری متهمان مورد نظر با هماهنگی قضایی خبر داد و اضافه کرد: یکی از این افراد سابقه چند فقره شرارت و درگیری را در پرونده خود دارد.

سرهنگ کوهستانی علت این درگیری را اختلافات شخصی و ملکی اعلام کرد و افزود: متهمان ۲۸ و ۶۰ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

وی در پایان با اعلام اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای مردم همواره در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد تصریح کرد: نظم و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

برچسب ها
نوشته های مشابه
روح بلند عالم ربانی و روضه خوان اهل بیت علیهم السلام(سید محمد حسن صفوی) به ملکوت اعلا پیوست+جزئیات خاکسپاری
اربعین رویداد تمدن ساز با شعار «کربلا تا طریق الاقصی»
تخریب یک ویلای غیرمجاز در حیدر آلات فومن
اعزام ۳۰ نفر از خبرنگاران گیلان در راستای پوشش تولیدات رسانه‌ای اربعین حسینی
تاثیر بازگشایی خیابان ها در کاهش معضل ترافیک / لزوم احداث پارکینگ طبقاتی در خیابان تختی
رشد ۸ درصدی بیمه زنان خانه دار در تامین اجتماعی گیلان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.