اختصاصی/صفیر گیلان؛نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمن امروز دنبال عوض کردن ضاعقه هاست، گفت: در جهاد تبیین باید همه جوانب در کنار روحیه امیدآفرینی در جامعه و مطالبه گری باید در یک خبرنگار وجود داشته باشد اما مطالبه گری نباید با سیاه نمایی اشتباه گرفته شود..

 اختصاصی/صفیر گیلان،آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر سه شنبه در نشست صمیمی با خبرنگاران و اصحاب رسانه گیلان اظهار کرد: خبرنگاری رسالت و  حرفه‌ای سخت و طاقت فرسا و خطیر است و باید به این قشر پر تلاش توجه ویژه ای شود تا روایتگر حقیقت برای مردم باشند.

برخی مدیران مطالبه خبرنگاران را بر نمی تابند

وی با تاکید بر لزوم مطالبه گری خبرنگاران و اصحاب رسانه افزود: برخی افراد مطالبه گری و نقدهای خبرنگاران را نمی پذیرند و  بر نمی‌تابند زیرا آستانه تحمل آنها پایین است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه  در طول ۴۵ سال ملت ایران در جا نزدند بلکه قوی تر و پر قدرت تر و با بیداری به سمت رویش رفتندگفت:۲۲ بهمن امسال نشانه یک رویش بود و این حضور نوجوانان و جوانان در راهپیمایی و اعتکاف نشانه رویش است  و اینکه مردم ما در این فضای مسموم دشمنان بیدارند .

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه انقلاب اسلامی اسلامی موازنه قدرت را در منطقه و جهان تغییر داده است، گفت: انقلاب اسلامی سر منشأ بیداری اسلامی در منطقه و جهان شد و امروزه جزو اولین قدرت‌های دنیا تبدیل شده است.

وی با اشاره به رویش‌ها و ریزش‌های انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف افزود: تراز رویش‌های انقلاب اسلامی سنگین‌تر از ریزش‌های آن است.

نماینده ولی فقیه در گیلان به تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف پرداخت و بیان کرد: انقلاب اسلامی، ایران را قدرت اول منطقه و جهان تبدیل کرده و این برتری ناشی از روحیه اعتقادی و جهادی است.

فلاحتی با بیان اینکه جهاد تبیین محور کار خبرنگاران و اصحاب رسانه قرار گیرد، گفت: توجه به جهاد تبیین در همه بخش‌ها نیاز ضروری امروز جامعه است.

حضور نوجوانان و جوانان در صحنه نشانه رویش در فضای مسموم دشمنان است

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه در بخش بیان خدمات  رئیس جمهور رسانه ها فعال نیست گفت:برای تقویت دین و آرمان که مبنای اصلی هر مسلمانی است در مقاطع مختلف رسانه ها پیزی را که باید بگویند نمی گویند.

وی با بیان اینکه دشمن دنبال تضعیف دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: دشمنان چشم دیدن موفقیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را ندارند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو و تاکید بر حضور حداکثری مردم بیان کرد: انتخابات نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور در ابعاد مختلف دارد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه بخش خصوصی و تولیدکنندگان مایه امید هستند، گفت: تقویت تولید و اشتغال منجر به گشایش اقتصادی و معیشتی می‌شود و باید در این زمینه تلاش بیشتری صورت گیرد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه ایران رتبه نخست گازرسانی را در دنیا ایران دارد، اضافه کرد: تبیین موفقیت‌های نظام در بخش خدمات رسانی باید مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد.

وی با اشاره به تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی، فرهنگی و جنگ روانی دشمن علیه نظام اسلامی افزود: تحریم‌های دشمن ایران را به خوداتکایی و پیشرفت نزدیک تر کرد و جلوی وابستگی‌ها را گرفت.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه دشمن می خواهد روی علامت سیه و تلخ بنشیند گفت: ما و شما باید هم لکه و سیاهی را ببینیم و هم نقاط مثبت را ببینیم و امید آفرینی را تقویت کنیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه برخی فسادها و ناکارآمدی را نباید پای شاکله نظام و انقلاب نوشت، گفت: ممکن است مدیران ناکارآمد و فاسد هم در بدنه مدیریتی باشند اما نباید این افراد را با اصل و اساسی که موجب عزت و سربلندی شده در یک تراز قرار دهیم.

فلاحتی با بیان اینکه انتخابات با حضور در خیابان برای انقلاب تفاوت دارد، اضافه کرد: در انتخابات عده‌ای می‌خواهند اهل قدرت و صاحب منصب شوند اما راهپیمایی‌ها به امت و مردم برای اقتدار سرزمین تعلق دارد.

وی با بیان اینکه حضور مردم در آوردگاه‌های سیاسی و ملی افزایش اقتدار برای جامعه و نه گفتن به دشمنان داخلی و خارجی را به همراه دارد، افزود: حضور و مشارکت مردم در صحنه‌های مهم سیاسی، اجتماعی و فرهنگی موجب بالندگی انقلاب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمن امروز دنبال عوض کردن ضاعقه هاست، گفت: در جهاد تبیین باید همه جوانب در کنار روحیه امیدآفرینی در جامعه و مطالبه گری باید در یک خبرنگار وجود داشته باشد اما مطالبه گری نباید با سیاه نمایی اشتباه گرفته شود..

آیت الله فلاحتی با انتقاد از دخالت برخی نمایندگان مجلس در انتصابات  با اشاره به اینکه نمایندگان را چه به عزل و نصب است گفت:نمایندگان در مجلس مردمی برای مردم و نظارت بر پروژه و ناظر بر قوه مجریه است و قانون را تداعی می کنند .

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری