نشست هم اندیشی به منظور تشریح رویت پذیری و کنترل پذیری مصرف برق در ادارات و دستگاه های اجرائی استان برگزار شد.

به گزارش صفیر گیلان به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان ،در این نشست سرهنگ دوم پاسدار رضا رنجبر رئیس سازمان بسیج ادارات و کارکنان سپاه قدس گیلان، محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل توزیع برق گیلان و جمعی از مدیران روابط عمومی و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج دستگاه های اجرائی استان حضور داشتند.

طی این جلسه سرهنگ دوم پاسدار رضا رنجبر گفت: حضور بسیج در تمامی عرصه‌ها دستاوردهای بزرگی برای ایران اسلامی به همراه داشته است و همراهی آحاد مردم با این قشر خدمتگزار نشان از جایگاه بی‌بدیل آن دارد.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارکنان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برق یک سرمایه ملی است ، لزوم عملیاتی نمودن مدیریت مصرف انرژی برق را با همکاری بسیج ادارات و اصناف یک امر حیاتی دانست و تلاش در جهت نهادینه شدن فرهنگ مدیریت مصرف انرژی برق در کشور را یکی از اهداف اصلی بسیج خواند و گفت: برخورداری تمامی اقشار جامعه از نعمت برق از دغدغه‌های مسئولین می‌باشد.

همچنین در این نشست محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان این افتخار را دارد که از طریق ۲۳ امور توزیع برق در کل استان به حدود یک میلیون و ششصد هزار مشترک برق رسانی می‌کند و با توجه به پراکندگی جمعیت در استان عملیات برق‌رسانی، سرویس و تعمیر شبکه‌های توزیع برق به مراتب از استانهای دیگر سخت‌تر بوده و نیازمند تخصص، تفکر و روحیه جهادی می‌باشد که بحمدالله این تخصص وتفکر بسیجی در کارکنان شرکت توزیع برق استان گیلان نهادینه شده است.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد با همکاری گذر از پیک تابستان و اصناف استان و شرکت توزیع برق گیلان همکاری لازم برای گذر از پیک تابستان از جمله پایش مصرف برق ادارات توسط بسیج ادارات صورت پذیرد.