صفیر گیلان/دکتر محمود عاطف راد مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان با ابراز خرسندی از میزبانی این دوره از مسابقات طی سخنانی گفت: دو عامل عمده در بحث سلامت،تغذیه و سبک زندگی هستند که یکی از مهم‌ترین ارکان سبک زندگی سالم «ورزش» است

وی افزود: سازمان بیمه سلامت در طی چند سال اخیر با نگاه ویژه به ورزش ، ضمن برگزاری مسابقات در رشته‌های مختلف ورزشی برای همکاران اعم از بانوان و آقایان نشان داد که به بحث سلامت توجه خاصی دارد.

دکتر عاطف راد یاد آور شد: سازمان بیمه سلامت ایران به بحث پیشگیری نیز بسیار توجه دارد و در همین راستا در سال گذشته معاونت پیشگیری را در ارکان این سازمان ایجاد کرد تا در همه زمینه‌ها از جمله با ورزش به تقویت جسم و روح کارکنان پرداخته شود.

وی در بخش پایانی با اشاره به اینکه فارغ از نتایج برد و باخت چه تیمی صعود می‌کند و چه تیمی حذف می‌شود گفت: مهم‌ترین بحث این مسابقات مدال اخلاق است که باید مدنظر قرار دهیم و علاوه بر آن اینگونه مسابقات به رفاقت ها تداوم می دهد و در اصل ایجادشور و نشاط و دوستی ها از ثمرات ماندگار مباحث ورزشی است.

گفتنی است:پس از آیین افتتاحیه دوتیم فوتسال قزوین وزنجان مقابل هم قرار گرفتند ودر نخستین بازی با نتیجه ۲بر۲به کار خود پایان دادند.

در ادامه این بازی ها تیم بیمه سلامت گیلان با نتیجه قاطع ۴ بر۰ تیم بیمه سلامت قزوین را شکست داد