صفیر گیلان/دائمی مدعی شده؛ پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی که چشم امید آسیب دیدگان دهکده چوبی شفت است قابل پرداخت بوده و در در مسیر اجرا قرار دارد

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان، مهندس حامد دائمی مدیرکل که بخش مهمی از مسؤولیت‌ها و خدمات در روستای آسیب دیده شفت متوجه این نهاد و دست اندکاران بنیاد است، گفت: نقشه برداری این منطقه به صورت کامل انجام شده و عملیات آوار برداری هم در مراحل پایانی قرار دارد.

 

آن طور که دائمی مدعی شده؛ پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی که چشم امید آسیب دیدگان دهکده چوبی شفت است قابل پرداخت بوده و در در مسیر اجرا قرار دارد.

به گفته مدیرکل بنیاد مسکن گیلان، ضابطه مندی ساخت و ساز مجدد در روستای سوخته شفت اعم از تعداد طبقات، تراکم و سطح اشغال انجام شده و آماده برای صدور پروانه ساختمانی است.

 

دائمی گریزی هم به موانع و محدودیت‌های واگذاری عرصه‌ها در امامزاده ابراهیم شفت زد و گفت: مستندات و درخواست‌ها برای واگذاری برخی عرصه‌ها که به صورت تصرفی در اختیار ساکنین بود برای تصویب به مرکز ارسال شده و به زودی نتایج آن مشخص می‌شود.

به گفته وی، پرداخت تسهیلات برای هر واحد ۳۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده و تا قبل از مصوبه هیأت وزیران این تسهیلات به صورت انبوه ساز در اختیار افراد قرار می‌گیرد و پس ابلاغ مصوبه هیأت وزیران تقسیط تسهیلات صورت می‌گیرد.