فرماندار ماسال استکبار ستیزی را یکی از آموزه های دینی دانست و ایام الله ۱۳ آبان را از مناسبتهای مهم ملی کشور برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛مهندس پورحضرت فرماندار ماسال ۱۳ آبان را مظهر مقاومت، ایستادگی و نقطه عطف تاریخی برای ملت آزاده ایران اسلامی در عرصه استکبارستیزی و مبارزه با قدرت‌های بزرگ جهانی عنوان کرد.

دومین جلسه ستاد گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان ماه در سالن اجتماعات شهید خیرخواه فرمانداری شهرستان ماسال با حضور اعضای شهرستانی امروز یک شنبه ۹آبان ماه برگزار گردید.

در این مراسم مهندس پورحضرت فرماندار شهرستان ماسال ضمن تبریک فرارسیدن این یوم و هفته پدافند غیر عامل ۱۳آبان ماه را نماد استکبار ستیزی برشمرد و افزود: سرمنشاء حماسه این روز دانش آموزان و دانشجویان بودند و این روز به نام روز دانش آموز و دانشجو مزین شده که نماد مبارزه با استکبار جهانی است.

فرماندار ماسال استکبار ستیزی را یکی از آموزه های دینی دانست و ایام الله ۱۳ آبان را از مناسبتهای مهم ملی کشور برشمرد.

مهندس پورحضرت بر لزوم فضا سازی محیطی و برگزاری مراسم تجمع اقشار مردم شریف شهرستان طبق برنامه های تبیین شده شورای تبلیغات اسلامی در این روز تاکید نمود.

وی با اشاره به اینکه آیین بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان راس ساعت ۱۰ صبح در میدان اصلی شهرماسال برگزار می شود، اظهار داشت: بیش از ۱۰ عنوان برنامه به مناسبت روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در این هفته و منتهی به ۱۴،۱۳،۱۲ آبان اجرا می شود.