کمپین “ارمغان پاییزی” شرکت مخابرات ایران با بسته های متنوع برای مشتریانبرای تمام دسترسی های مختلف مشتریان اعم ازADSL، FTTH و VDSL و با پیشنهادات متنوع و کاربرپسند آغاز شد
به گزارش صفیر گیلان؛ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، این کمپین در دو بخش برای مشتریان پس پرداخت و پیش پرداخت طراحی شده و تمام سرویس های طرح دارای ترافیک هدیه از ۴۰ تا ۱۶۰ گیگابایت به عنوان هدیه هستند؛ ضمن اینکه سرویس ها در سرعت های مختلف ۴، ۸ و ۱۶مگابیت بر ثانیه به مشتریان ارائه می شود.
همچنین با توجه به بازار هدف این کمپین، کانالهای فروش برای مشتریان جدید، پرتال شرکت مخابرات ایران، مراکز حضوری فروش و سامانه ۲۰۲۰ و کانال فروش برای مشتریانی که اعتبار اینترنت آن ها منقضی شده، پنل مربوط به مشتری، مراکز حضوری فروش و سامانه ۲۰۲۰ در نظر گرفته شده است.
این کمپین برای تمام دسترسی های مختلف مشتریان اعم ازADSL، FTTH و VDSL و با پیشنهادات متنوع و کاربرپسند برای انواع مخاطبان اجرا می شود که شرح کامل میزان ترافیک داخلی و بین الملل، قیمت سرویس ها و جزئیات مربوط به هر کدام دردو بخش مشتریان پیش پرداخت و پس پرداخت طبق الگوهای زیر ارائه می شود:
Monday, 25 November , 2024