مدیر جدید دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع برق گیلان با حضور مقامات استانی و کشوری معرفی و مشغول به کار شد.

به گزارش صفیر گیلان؛در این مراسم رئیس کل حراست استان، نماینده مرکز حراست وزارت نیرو، مدیر کل دفتر مرکزی حراست شرکت توانیر، رئیس شورای انسجام بخشی شورای فرهنگی صنعت آب و برق گیلان و محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل و جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان توزیع برق گیلان حضور داشتند.

طی این مراسم مهدیزاده اظهار داشت: هدف غایی و نهایی توزیع برق گیلان جلب رضایت مشترکین است و در این میان نقش دفتر حراست بعنوان متولی نظارت بر اجرای فرایندها و دستورالعمل ها کاملا واضح و مبرهن است.
وی ضمن تقدیر از زحمات مدیر پیشین دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع برق گیلان،تاکید کرد: نیروهای پرتلاش این دفتر جز صفوف اول خدمت رسانی بویژه در زمان بحران قرار دارند و فعالیت و عملکرد مثبت آنها، نتیجه ای کاملا تاثیر گذار بر وجهه شرکت و متعاقبا رضایتمندی مشترکین دارد.
گفتنی است طی این مراسم مطالبی بصورت جامع از سوی مدعوین برای حاضرین در بحث اهمیت و جایگاه این دفتر ارائه شد و در پایان از زحمات مهندس محمد علی صداقت مدیر پیشین دفتر حراست و امور محرمانه تقدیر بعمل آمد و همچنین سید رضوان معراجی بعنوان مدیر جدید این دفتر منصوب و مشغول به کار شد.