اختصاصی/صفیر گیلان ؛سید کریم معصومی فلسفه طرح هادی  را هدایت امکانات ، عمران و آبادانی از شهر به روستا خواند، که متاسفانه با وجود اجرای این طرح، روستا خالی از سکنه شد ؟ لذا باید با تفکر و ایده مناسب در جهت اجرای طرح حرکت کنیم و جذب اعتبارات شهرستانی نیز الزامی است

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از فومن؛نماینده مردم فومن و شفت در اولین حضورش در جلسه شورای اداری فرمانداری شهرستان فومن درجمع مدیران با اشاره به رهنمودهای امام علی (ع) و سفارشات ایشان به مالک اشتر در خصوص خدمت به مردم و وفای به عهد در راستای خدمتگزاری به مردم ، گفت: همه ما باید رضایتمندی مردم را اولویت و سرلوحه قرار دهیم و سعی کنیم در کنار مردم و با مردم باشیم.

معصومی با تصریح بر اینکه مشکلات گذشته را سد مسیر قرار ندهیم و در راستای اهداف خود آینده را بهتر بسازیم ، افزود : همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید دارند ؛ رضایتمندی مردم اولویت و وظیفه همه مسئولان است لذا باید طرح تکریم ارباب رجوع را جدی بگیریم و‌ همواره پاسخگوی مردم باشیم.

نماینده مردم فومن و شفت با بیان اینکه مدیران باید در کنار مردم و خدمتگزار مردم  و با مردم شهر و روستا دیدار چهره به چهره داشته باشند ، تاکید کرد: جهت بر طرف کردن مشکلات باید اهتمام جدی و برنامه داشت ، واسطه ها را حذف کرد و بدون دخالت واسطه به امور پرداخت و مشکلات مردم را رفع نمود. یعنی حل مشکلات مردم ، منوط به سفارش و زنگ و واسطه نباشد.

وی با اشاره به لزوم دسترسی آسان مردم به مدیران گفت : جلسه ها را  بهانه ای  برای نرسیدن  دست مردم به مدیران قرار ندهید و در تمام وقت و ساعت کار و خارج از وقت اداری خادم مردم باشید.

وی مهمترین مدیر  مولفه ها و شاخصه هایی که مدیران باید از آن  برخوردار، باشند را شامل  متعهد، متخصص، دلسوز و با برنامه  بودن خواند و گفت ؛ مدیران
تحولگرا، تلاشگر و  مقید به وقت و زمان باشند.

معصومی مسئول را  همیشه مسئول خواند و گفت ؛ مسئول و مدیر در ساعات غیر اداری نیز باید نسبت به وظایفش احساس مسئولیت کند.

دکتر معصومی از مدیران شهرستان فومن خواست تا مشکلات را شناسایی و به ایشان اعلام نمایند تا از همه ظرفیت ها برای آبادانی و توسعه بهره گیری شود.

 

نماینده مردم فومن و شفت چون  فومن را شهرستانی با  دارا بودن  پتانسیل های  فراوان خواند که اکثر شهرستان های دیگر فاقد این پتانسیل ها و ظرفیت ها می باشند.

وی با اشاره  به اینکه منطقه تاریخی و گردشگری ماسوله مورد بی توجهی مسئولان بوده افزود : اگر ماسوله در یکی از استانهای و شهرستانی دیگر قرار داشت ، اینقدر مورد بی مهری قرار نمی گرفت. انتظار داریم برای این منطقه توریستی و گردشگری برنامه ریزی شود تا بتوانیم جذب سرمایه گذار کنیم.

نماینده فومن و شفت بر لزوم توجه و تقویت اقتصاد محلی تاکید کرد و عنوان داشت : یکی از راه های تقویت اقتصادی محلی پرداختن به جامعه روستایی در بخش زمین است. طرح هادی یکی از طرح های خوب و مفید برای زمین روستانشینان است که متاسفانه خروجی مفید نداشته است.

سید کریم معصومی فلسفه طرح هادی  را هدایت امکانات ، عمران و آبادانی از شهر به روستا خواند، که متاسفانه با وجود اجرای این طرح، روستا خالی از سکنه شد ؟ لذا باید با تفکر و ایده مناسب در جهت اجرای طرح حرکت کنیم و جذب اعتبارات شهرستانی نیز الزامی است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود : همه وظیفه داریم امید آفرینی کنیم و مردم را به مشارکت گسترده در انتخابات دعوت کنیم.

دکتر معصومی در پایان از کلیه مدیران خواستار ارائه گزارش عملکرد شش ماهه شد و افزود : به جهت تغییرات بعمل آمده ، همه مدیران در پایان هر شش ماه از فعالیت خود گزارشی از عملکرد شان را در اختیار ما قرار دهند تا شاهد تحولات ملموس در سطح شهرستان باشیم.

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری