شرکت گاز استان گیلان در نیمه اول سال جاری توانست ۱۰۶ کیلومتر شبکه گاز را در مناطق مختلف استان اجرا کند.

وی با بیان این موضوع اظهار داشت: شرکت گاز استان گیلان با وجود حرکت به سمت کیفی سازی خدمات، گازرسانی به روستاهای باقیمانده را وظیفه مهم خود می داند و برای تحقق آن تمام تلاش خود را به کار بسته است که اجرای ۸۲ درصد از شبکه گذاری انجام شده امسال در مناطق روستایی گواه این مدعاست.

جمال نیکویی در ادامه از نصب بیش از ۶ هزار و ۳۶۵ انشعاب گاز در گیلان خبر داد و بیان کرد: با نصب این تعداد انشعاب در بهار و تابستان امسال، مجموع انشعابات گاز در استان گیلان به بیش از ۶۲۸ هزار عدد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اهمیت برخورداری یکایک مردم استان از نعمت گاز طبیعی اظهار داشت: انشعابات نصب شده در نیمه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه نصب این تعداد انشعاب، سبب بهره مندی ۲۳ روستای کوهستانی و صعب العبور دیگر از نعمت گاز طبیعی شده است، گفت: با افزایش تعداد مشترکین گاز طبیعی در استان، لزوم نگهداری و بازرسی مستمر تاسیسات و خطوط گاز مهم تر و ضروری تر از گذشته می باشد.

جمال نیکویی در پایان با اشاره به شروع فصل سرما از همه مشترکین گاز درخواست کرد تا با رعایت مصرف ایمن و بهینه و ایمن گاز طبیعی، ضمن کاهش هزینه ها، پایداری جریان گاز را در سراسر استان تضمین نمایند.