نقدی با بیان اینکه دولت سیزدهم خدمت صادقانه و بی منت به مردم را در رأس امور قرار داده است، افزود: برای خدمت صادقانه و بی منت به مردم باید مدیران و کارکنان دولتی دارای ویژگی‌هایی همچون اخلاق مداری و تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری صفیر گیلان از شفت؛ مهدی نقدی ظهر امروز شنبه ۲۶ خرداد در دومین جلسه شورای اداری شهرستان شفت که با حضور سید کریم معصومی نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستانهای های فومن و شفت، اعضای شورای تامین و روسای ادارات در فرمانداری برگزار شد ضمن عرض تسلیت مجدد شهدای خدمت به ویژه شهید جمهور رئیسی و تبریک ایام پیش رو اظهار کرد: آیت الله رئیسی در طول سال‌های خدمت بی منت برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کرد، لذا امروز بیش از آنکه عزادار شهید رئیسی باشیم نگران و افسوس می‌خوریم که یک الگوی کم نظیر خدمتگزاری و یک خادم صدیق در تراز انقلاب اسلامی را از دست داده‌ایم.

نقدی با بیان اینکه دولت سیزدهم خدمت صادقانه و بی منت به مردم را در رأس امور قرار داده است، افزود: برای خدمت صادقانه و بی منت به مردم باید مدیران و کارکنان دولتی دارای ویژگی‌هایی همچون اخلاق مداری و تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرماندار شهرستان شفت گفت: مؤلفه‌هایی از قبیل سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان، چگونگی رفتار و برخورد با ارباب رجوع و اطلاع رسانی مناسب عواملی هستند که موجب رضایتمندی مراجعان می‌شوند.

برنامه‌ریزی درست و هماهنگی‌های لازم برای انتخاباتی پرشور

وی افزود: با شهادت شهدای خدمت بر اساس اصل ۱۳۰ قانون اساسی ناچار شدیم انتخابات را ظرف مدت ۵۰ روز برگزار کنیم، با وجود اینکه برگزاری انتخابات نیازمند پروسه حداقل ۶ ماهه است اما مقرر شد بر اساس قانون ۸ تیرماه سال جاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود، نگاه بین المللی به این انتخابات دوخته شده آیت الله رئیسی مسیر خدمت را برای ما گذاشته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان شفت با اشاره به اینکه کمتر از ۱۳ روز به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری وقت مانده است، گفت: باید همه ما برای برگزاری انتخاباتی پرشور همچون سال گذشته برنامه‌ریزی درست و هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات اقتدار آفرین است، افزود: با توجه به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه، باید در فرصت کوتاه باقیمانده برای برگزاری انتخابات آماده باشیم و با فراهم کردن بسترهای لازم، آمادگی لازم را برای برگزاری انتخاباتی با مشارکتی پرشور، سالم امن همراه با رقابت صحیح داشته باشیم.

فرماندار شفت با اشاره به طبق ماده ۲۱ قانون انتخابات همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به در اختیار قرار دادن امکانات خود اعم از نیروی انسانی و سایر تجهیزات هستند بیان کرد: برای پشتیبانی از انتخابات می‌بایست از تمامی ظرفیت‌های شهرستان به خوبی استفاده شود.

فرماندار شهرستان شفت بیان کرد: مقام معظم رهبری بر مشارکت در انتخابات تأکید دارند زیرا مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار آفرین است، فرمایشات مقام معظم رهبری قطعاً محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: حضور حداکثری در انتخابات سبب تقویت قدرت ملی و همچنین ایجاد امنیت ملی می‌شود و باید با همراهی همه شما عزیزان در حوزه انتخابیه شهرستان و مشارکت همیشگی مردم در انتخابات، موجبات برگزاری انتخابات پرشور را فراهم کنیم.

نقدی در ادامه با اشاره به اصل بی طرفی و سالم در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: موضوع سلامت، رقابت و مشارکت و امنیت مورد تاکید رهبر انقلاب اسلامی بوده که این مهم را با کمک همه مسؤولان محقق می‌شود که نمونه آن را در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند سال گذشته تجربه کردیم.

مدیران برای رفع مشکلات آب  کشاورزی پای کار هستند

فرماندار شفت با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های شهرستان پیگیر پروژه‌های در دست اجرا باشند، افزود: مدیران برای اتمام به موقع پروژه‌های شهرستان و جذب اعتبارات کافی تلاش مضاعف داشته باشند.

نقدی اضافه کرد: رعایت نظم و انضباط در ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان شفت به دقت رعایت شود و همه مسؤولان موظفند که نظم و انضباط را در دستور کار خود قرار دهند.

فرماندار شفت بر لزوم برنامه ریزی برای برطرف کردن مشکلات آب کشاورزی تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های متولی برای برطرف کردن مشکلات آب کشاورزی اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

وی با بیان اینکه تاکنون در حوزه رفع مشکلات آب کشاورزی اقداماتی خوبی شامل ترمیم سردهنه های کشاورزی، لایروبی آبندان ها و… انجام شده است، تصریح کرد: کشاورزان عزیز نگران نباشند تا پایان فصل کشاورزی تمامی مسؤولان پای کار هستند تا بتوانیم سال زراعی خوبی و پر محصول را پشت سر بگذاریم.

  • نویسنده : تنظیم،زلیخا صفری راسته کناری