صفیر گیلان،از مشارکت تمام سازمان‌ها و نهادهای دولتی و عمومی عضو ستاد و گروه‌های مردم‌نهاد که با ایجاد هم‌افزایی در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران به صورت شبانه‌روزی همکاری داشته‌اند نهایت سپاس‌گزاری به‌عمل می‌آید.

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از فومن ؛ فرامرزمرجانی فرماندار شهرستان  فومن در بازدید ازجایگاه های سوخت شهرستان، نانوایای ها  و مراکز اسکان مسافران  در جمع خبرنگاران در پیامی از همکاری و سعه صدر مردم فهیم  و با فرهنگ  شهرستان فومن در استقبال از مسافران و گردشگران در  شهرستان که  به دلیل قرار گرفتن در مسیر  دیگر استانهای کشور و با داشتن جاذبه‌های طبیعی و تاریخی(دژقلعه رودخان و شهرک تاریخی ماسوله) بی تردید یکی از مقاصد گردشگری کشور به شمار می‌آید و همه ساله به دلیل علاقه‌مندی بسیاری از شهروندان ایران زمین به این منطقه سفر می‌کنند که این حضور در طی چند روز اخیر بی سابقه بوده تشکر و قدردانی کرد .

در پیام فرماندار فومن آمده است:

با عنایت به پایان تعطیلات تابستان و بازگشایی  مدارس و دانشگاه‌ها و بازگشت مسافران و گردشگران به شهرهای خود ضمن آرزوی توفیق برای هموطنان و مسافران عزیز؛

۱. از مشارکت تمام سازمان‌ها و نهادهای دولتی و عمومی عضو ستاد و گروه‌های مردم‌نهاد که با ایجاد هم‌افزایی در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران به صورت شبانه‌روزی همکاری داشته‌اند نهایت سپاس‌گزاری به‌عمل می‌آید.

۲. از مردم عزیز ، کسبه و میزبانان در شهرها و روستاها که پذیرای مسافران و گردشگران و اسکان آنها بودند و با میهمان‌نوازی خود موجب رفاه و رضایت خاطر مسافران شدند  تا ما شاهد این حجم از مسافر در شهرستان فومن باشیم تقدیر و تشکر می‌نمایم.

۳. از تمام مأموران ، نیروی‌ های سپاه ، بسیج ، دستگاه اطلاعاتی و امنیتی ، انتظامی ، راهنمایی و رانندگی، راهور، بهداشتی و فوریت های پزشکی ، راهداری وحمل ونقل جاده ای ، امدادی و میراث فرهنگی به عنوان دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر، آموزش و پرورش ، هلال احمر ، شهرداری ها ، آتش نشانی و نیروهای خدماتی ، بخشدار ، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا ، عوامل بخش فرهنگ ، همکاری کنندگان در طرح پلیس نامحسوس ، ادارات برق ، آبفا ، گاز  و اداره منابع طبیعی ، محیط بانان و گروه‌های مردمی که به صورت داوطلبانه و در قالب گروه های مردمی در این روزها  به خدمت‌گذاری مشغول بوده‌اند نهایت قدردانی و تشکر به‌عمل می آید.

در پایان باید تلاش کنیم مسافرینی که شهرستان فومن و خطه طلایی گیلان را به‌عنوان مقصد گردشگری انتخاب کرده‌اند، سفری شاد، ایمن و سالم را تجربه کنند در این میان تشویق مسافران به رعایت نظم،امنیت و سلامت اجتماعی و مهمتر از همه حقوق شهروندی باید لحاظ شود

فرامرز مرجانی فرماندار فومن و رییس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری