صفیر گیلان؛با حکم‌حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان حجت الاسلام والمسلمین بهرام یوسفی به عنوان دستیار ویژه و دبیر قرارگاه جهاد تبیین منصوب گردید

به گزارش صفیر گیلان؛با حکم‌حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان حجت الاسلام والمسلمین بهرام یوسفی به عنوان دستیار ویژه و دبیر قرارگاه جهاد تبیین منصوب گردید
حکم انتصاب
حجت الاسلام والمسلمین بهرام یوسفی
نهضت تبلیغات اسلام ناب در ادامه مسیر بالنده و تحول گرای خود ، امروز در آستانه جهشی تازه قرار دارد . تکلیف خطیر تبلیغ اسلام عاشورایی در پرتو تاکید و امر به جهاد تبیین توسط رهبر فرزانه و حکیم انقلاب ، اهمیتی دوچندان یافته است . جهادی که جز با هم آهنگی و هم افزایی تمامی نیروهای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی محقق نخواهد شد .

سازمان تبلیغات اسلامی مصمم است ضمن لبیک تمار عیار به ندای رهبر معظم انقلاب در امر جهاد تبیین ، تمام مساعی خود را جهت تشکیل جبهه قدرتمند واحد میان نیروهای انقلابی و به میدان آوردن ظرفیت های مردمی در این عرصه به کار گیرد و گام موثری در این زمینه بردارد .

از این رو جناب عالی را که علاوه بر تعهد و سوابق موثر فرهنگی دارای انگیزه و روحیه جهادی و انقلابی می باشید به عنوان دستیار ویژه و دبیر قرارگاه جهاد تبیین منصوب می نمایم .

ضروری است همه معاونین و روسای ادارات ستادی و شهرستانی را به معمول داشتن همکاری و همراهی موثر و هم آهنگی جهت تمشیت بهتر امور با جناب عالی سفارش کنم .

امید است با اتکال به درگاه الهی ، همت و تلاش جهادی ، در انجام وظایف محوله موفق و مشمول ویژه حضرت ولی عصر (عج) باشید .