سیاهکارزاده تاکید کرد : منطقه آزاد انزلی به‌این‌علت که رویداد ورزشی کبدی ساحلی ورزشی مردم‌نهاد و نخستین رویداد در این رشته ورزشی است در برگزاری آن مشارکت دارد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان ؛مدیرعامل منطقه آزاد انزلی نیز در این آئین گفت: این منطقه در راستای انجام مأموریت‌های اقتصادی خود برای توسعه دیپلماسی اقتصادی ورزشی تلاش می‌کند.

محمدسجاد سیاهکارزاده اظهار کرد: منطقه آزاد انزلی به‌عنوان یکی از مناطق آزاد مهم و استراتژیک کشور همواره در راستای مأموریت‌های اقتصادی از ظرفیت‌های موجود برای ایجاد برندینگ اقتصادی و دیپلماسی‌های مرتبط با اقتصاد بهره می‌گیرد که دیپلماسی ورزشی یکی از این موارد می‌باشد.

وی ادامه داد: منطقه آزاد انزلی به‌این‌علت که رویداد ورزشی کبدی ساحلی ورزشی مردم‌نهاد و نخستین رویداد در این رشته ورزشی است در برگزاری آن مشارکت دارد.

سیاهکارزاده تصریح کرد: استان گیلان به‌عنوان نگین استان‌های شمالی می‌تواند شرایط مطلوب برای حضور این ورزشکاران را فراهم کند و دشمنانی که سعی دارند چهره زشتی از کشورمان به دنیا ارائه کنند را ناامید سازد.

وی افزود: فدراسیون کبدی نیز می‌تواند سهم مهمی در بی‌اثر کردن این توطئه دشمنان داشته باشد و در تصویرسازی اقتصادی منطقه نقش‌آفرین باشد.

 .