مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان:

ایجاد تحول و افزایش خدمت رسانی به مردم رویکرد دولت سیزدهم

  پرینت
ایجاد تحول و افزایش خدمت رسانی به مردم رویکرد دولت سیزدهم
شناسه خبر : 54308 | تاریخ انتشار : 05 بهمن 1400 - 19:17 | 438 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

صفیر گیلان؛مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، ملاک ارزیابی مدیران را افزایش رضایتمندی مردم عنوان کرد.

به گزارش پایگاه  خبری صفیر گیلان؛ مدیرکل تعاون کار، رفاه اجتماعی گیلان در مراسم تکریم و معارفه سرپرستان روابط کار، تعاون، مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت و مسئول روابط عمومی اداره کل با بیان اینکه رویکرد دولت مردمی سیزدهم ایجاد تحول و افزایش خدمت رسانی به مردم است گفت: چرخش مدیران و انتصابات با هدف ایجاد تغییر مثبت در ارایه خدمات، افزایش رضایت جامعه هدف و ایجاد امنیت و آرامش برای کارکنان انجام می شود.

سیاوش آقاجانی با تقدیر از زحمات مدیران پیشین خاطر نشان کرد: سلامت و کارآمدی مجموعه و از همه مهمتر  افزایش رضایتمندی مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی کشور باید مورد توجه همه باشد.
گفتنی است، بر اساس حکم مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، بهمن علی‌پناه به عنوان سرپرست تعاون، شریف حسن زاده به عنوان سرپرست روابط کار، سجاد پورموسی به عنوان سرپرست مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت و معبود اکبری نیز به عنوان مسئول روابط عمومی اداره کل منصوب شد.

برچسب ها
نوشته های مشابه
طرح جهش تولید برنج برای نخستین بار در گیلان اجرایی شد
اجرای خط کشی در ۴۷۶ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان گیلان
لزوم همکاری با پیمانکاران بومی / تسریع در رفع مشکلات مالی / تکمیل ۸۰ درصد از پرونده‌های املاک در ۸ محله از رشت
تأخیر در پروژه‌های عمرانی نتیجه تعلل و سیاسی‌کاری مدیران گذشته است
بندر کاسپین قطب جدید واردات کالاهای اساسی در شمال کشور
اجرای عملیات فیبرنوری اختصاصی بانک صادرات شعبه سبزه‌میدان رشت
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.