مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان:

ایجاد تحول و افزایش خدمت رسانی به مردم رویکرد دولت سیزدهم

  پرینت
ایجاد تحول و افزایش خدمت رسانی به مردم رویکرد دولت سیزدهم
شناسه خبر : 54308 | تاریخ انتشار : 05 بهمن 1400 - 19:17 | 445 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

صفیر گیلان؛مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، ملاک ارزیابی مدیران را افزایش رضایتمندی مردم عنوان کرد.

به گزارش پایگاه  خبری صفیر گیلان؛ مدیرکل تعاون کار، رفاه اجتماعی گیلان در مراسم تکریم و معارفه سرپرستان روابط کار، تعاون، مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت و مسئول روابط عمومی اداره کل با بیان اینکه رویکرد دولت مردمی سیزدهم ایجاد تحول و افزایش خدمت رسانی به مردم است گفت: چرخش مدیران و انتصابات با هدف ایجاد تغییر مثبت در ارایه خدمات، افزایش رضایت جامعه هدف و ایجاد امنیت و آرامش برای کارکنان انجام می شود.

سیاوش آقاجانی با تقدیر از زحمات مدیران پیشین خاطر نشان کرد: سلامت و کارآمدی مجموعه و از همه مهمتر  افزایش رضایتمندی مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی کشور باید مورد توجه همه باشد.
گفتنی است، بر اساس حکم مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، بهمن علی‌پناه به عنوان سرپرست تعاون، شریف حسن زاده به عنوان سرپرست روابط کار، سجاد پورموسی به عنوان سرپرست مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت و معبود اکبری نیز به عنوان مسئول روابط عمومی اداره کل منصوب شد.

برچسب ها
نوشته های مشابه
افتتاح مجتمع بوم گردی«شالیزه» در شادخال شفت
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان به صورت برخط پاسخگوی سوالات مردمی خواهد بود
ترسیم افق‌های جدید همکاری در صنعت هوایی منطقه آزاد انزلی در گفتگو با مدیران ارشد صنعت هوایی کشور
گیلان؛موتور محرکه توسعه ملی است/درخشش گیلان در جنگ دوازده روزه با میزبانی از مهمانان جنگ‌زده
حمایت از تولیدکنندگان و رفع موانع پیش روی فعالان اقتصادی، از اولویت‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان
ارتقای سطح ایمنی تردد عابرین پیاده با ۱۹ دستگاه پل
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.