صفیر گیلان/مسعود پزشکیان بعد از آنکه همسرش را در یک تصادف از دست داد دیگر ازدواج نکرد.فیلمی قدیمی از حضور مسعود پزشکیان در شبکه ۵ در فضای رسانه‌ای منتشر شده است. روایت این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری را درباره درگذشت همسرش در ادامه مشاهده می کنید

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان ؛فیلمی قدیمی از حضور مسعود پزشکیان در شبکه ۵ در فضای رسانه‌ای منتشر شده است.

سعود پزشکیان تنها کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم است.

روزنامه گاردین در بخشی از گزارش خود با تیتر ” مبارزه سخت تنها نامزد اصلاح طلب” نگاهی به زندگی شخصی این کاندیدا داشته است. در این مطلب آمده است که؛ «تنها نامزد اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری ایران، یک پزشک ۶۹ ساله است که ۳ فرزندش را پس از مرگ همسرش – در یک تصادف رانندگی- به تنهایی بزرگ کرد.»

این جراح قلب از استان آذربایجان غربی از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴ وزیر بهداشت در دوره ریاست جمهوری سید محمد خاتمی بود و در آن دوره تلاش کرد خدمات درمانی روستایی را بهبود بخشد. وی پیش از این رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز بوده است.

در بخش دیگری از این گزارش آمده که پزشکیان پس از اینکه همسر و یک فرزندش را در یک تصادف رانندگی از دست داد، هرگز دوباره ازدواج نکرد. پسرش می گوید حتی زمانی که مادرش زنده بود، این پدر بود که برای خانواده آشپزی می کرد. او در روز ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری با همراهی دخترش در حالی که دست او را گرفته بود به عنوان نامزد ثبت نام کرد.