مدیرکل بنیاد شهید گیلان خبر داد؛

تخصیص زمین ۵۰ هکتاری برای مسکن ایثارگران | ۵۲۰۰ نفر بیکار نیز در حوزه ایثارگران داریم

  پرینت
تخصیص زمین ۵۰ هکتاری برای مسکن ایثارگران | ۵۲۰۰ نفر بیکار نیز در حوزه ایثارگران داریم
شناسه خبر : 82626 | تاریخ انتشار : 28 مهر 1403 - 19:03 | 11 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

جلسه شورای معاونین با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران و مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن جلسات اداره کل بنیاد گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان، محمدرضا داوطلب، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان، با اشاره به سفر قریب الوقوع ریاست عالی بنیاد شهید به استان، اظهار کرد: شاهد تعامل خوب مدیران دستگاه ها با بنیاد استان هستیم.

وی با بیان اینکه در بخش تامین زمین و ایجاد زیرساخت برای مسکن ایثارگران مشکلی با دستگاه ها نداریم،ا فزود: رفع مشکلات جامعه هدف در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از تخصیص زمین ۲۰۰ هکتاری برای نهضت ملی مسکن در شهر رشت خبر داد و بیان کرد: ۵۰ هکتار آن به ایثارگران تخصیص می یابد که به صورت مجتمع سازی خواهد بود و همه دستگاه ها موظف به تامین زیرساخت ها هستند.

داوطلب؛ درمان، اشتغال، مسکن و معیشت را چهار محور در دست اقدام بنیاد شهید برای جامعه هدف دانست و عنوان کرد: نه تنها خانواده های شاهد و ایثارگر، بلکه همه مردم با این مشکلات مواجه هستند، اما باید صداقت و تلاش را در دستور کار قرار دهیم تا شاهد همراهی جامعه هدف باشیم.

وی کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران را خادم خانواده های شاهد و ایثارگر دانست و خاطرنشان کرد: به دنبال رفع مشکلی از مشکلات ایثارگران هستیم.

مدیرکل بنیاد گیلان به مشکل مسکن ایثارگران اشاره کرد و گفت: بالغ بر چند هزار ایثارگر مشکل مسکن دارند و باید برای تامین زمین لازم برنامه ریزی کنیم.

داوطلب با بیان اینکه استان گیلان ۸۰۰۰ شهید و ۲۳ هزار جانباز و ۲۷۰۰ آزاده را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان به یک جامعه ۱۳۷ هزار نفری از ایثارگران خدمت‌رسانی می‌کند.

وی با اشاره به سهم ۲۵ درصدی فرزندان شاهد و ایثارگر در استخدام دستگاه‌ها، تصریح کرد: ۵۲۰۰ نفر بیکار نیز در حوزه ایثارگران داریم.

این جلسه که با حضور معاونین بنیاد و مسئولین ستادی برگزار شد، برنامه ریزی و هماهنگی های لازم در خصوص برنامه های سفر ریاست عالی بنیاد و هیأت همراه به استان مورد بررسی قرار گرفت و برخی از اعضای شورا نقطه نظرات خود را در این خصوص اعلام نمودند

 

برچسب ها
نوشته های مشابه
فتوّت فرمانده محرومیت زدایی ارتش به بانوان والیبالیست چوبر شفت
بوسه کاشف برنج علی کاظمی بر پیشانی فرزند شهید سردار علی فرجود
هیچ طرح عمرانی جدیدی بدون تامین کامل منابع مالی نباید آغاز شود
لغزش‌های مسئولین ماحصل‌ عدم رعایت قانون
توسعه همکاری‌های منطقه آزاد انزلی و اتاق بازرگانی اصفهان
اعضای علی‌البدل را جایگزین ۳ عضو شورای شهر تالش کرد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.