صفیر گیلان؛خلیل بهروزی فر با بیان اینکه حمایت‌ها و خدمات ارزنده خیران سلامت بر کسی پوشیده نیست، اضافه کرد: مرحوم «حاج محمد فیض» در زمان حیات یکی از خیران شهرستان بود و امروز فرزندان این مرحوم در احیا و تکمیل این آزمایشگاه تلاش کرده‌اند.

اختصاصی/صفیر گیلان؛خلیل بهروزی فر با بیان اینکه حمایت‌ها و خدمات ارزنده خیران سلامت بر کسی پوشیده نیست، اضافه کرد: مرحوم «حاج محمد فیض» در زمان حیات یکی از خیران شهرستان بود و امروز فرزندان این مرحوم در احیا و تکمیل این آزمایشگاه تلاش کرده‌اند.

بهروزی فر با بیان اینکه من اینجا لازم میدانم از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی  خصوصا” از برادر خوب و عزیزم جناب دکتر سالاری صمیمانه تشکر بکنم زیرا ایشون دانشگاه علوم پزشکی به هم ریتخه را تحویل گرفت و شهادت شاهدین عادل جناب دکتر مهرابیان و دیگر عزیزان حاضر در این جمع هستند.

وی افزود ؛ در زمان  کرونا وضعیت بسیار بحرانی را پشت سر گذاشته‌ایم  و دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز در زمینه شاخص‌های بهداشتی و درمانی به سطح قابل قبولی رسیده و عقب ماندگی‌های گذشته جبران شده است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس از کسب رتبه اول دانشگاه گیلان در بحث مدیریت کرونا خبر داد و گفت: این حاصل تلاش بی وقفه و شبانه روزی عزیران دانشگاه و جناب دکتر سالاری کادر درمان ،پرستاران،پزشکان و نیروهای خدماتی ،بهورزان و نیروهای ستادی و …. همه در کسب این رتبه سهم دارند که باعث افتخار ماست.

بهروزی فر افزود: ایشون زمانی دانشگاه علوم پزشکی را تحویل گرفت که چند ماه بعد  ویروس کرونا ایچدمی و  سراسر ایران اسلامی را فرا گرفت و گیلان هم متاثر از سایر استانهای کشور درگیر و بیشترین وضعیت بحرانی را ما داشتیم که شامل کمبود امکانات و تجهیزات پزشکی  و ویروس ناشناخته که تا شناخته شد تلفات زیادی از ما گرفت و عزیزان زیادی را از دست دادیم..

وی تصریح کرد ؛اما ما این فداکاری  و ایثارگری را که دانشگاه علوم پزشکی گیلان و مجموعه کادر درمان ،پزشکان و نیروی خدماتی داشتند از یاد نخواهیم برد .

بهروزی فر گفت:تلاشگران عرصه سلامت اعم از پزشکان، پرستاران و تمامی کادر درمان با تلاش شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر خویش حماسه مثال زدنی را به منصه ظهور درآوردند به نحوی که یادآور ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های دوران دفاع مقدس شدند و . تقدیم۳۰ شهید در این راه نشان‌دهنده تعهد و پایبندی خادمان نظام سلامت است

وی با بیان اینکه برای تکمیل کلینیک تخصصی فومن نیازمند دستگاه اندسکوپی، اکو و یونیت دندانپزشکی هستیم، افزود: با تکمیل این امکانات این کلینیک می‌تواند نه تنها به همشهریان بلکه مردم شهرستان‌های مجاور نیز ارائه خدمات داشته باشد.

 

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری