صفیر گیلان؛فرماندار فومن؛ فومن را در حوزه صنعت گردشگری قطب گردشگری استان و کشور خواند و گفت؛ماسوله و قلعه رود خان با وجود اینکه منطقه تاریخی است از نظر جایگاه بالاتر از منطقه آزاد انزلی می باشد و هر مسافری که به گیلان ورود می کند از این منطقه بازدید می کنند.

اختصاصی/صفیر گیلان؛فرماندار فومن ضمن تبریک میلاد امام علی (ع) و روز پدر ، روز مرد این روز را به همه حاضران در نشست تبریک وافزود؛سیره انبیا و اولیاء باید الگوی همگان باشد و مردم تا امروز با تبعیت سیره انبیاء از ولی امر مسلمین تبعیت نمودند.
فکور ۲۲ بهمن را اوج اقتدار مردم ایران خواند و گفت؛اوج شکوه اقتدار ملت در ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ علارغم همه ی مشکلات ما رژه خودرویی و حضور مردم را داشتیم.
فرماندار فومن با بیان اینکه مردم با حضور خود لبیک به رهبری و پشتیبانی از ولایت برادر نظام جمهوری اسلامی نشان داده و اینکه انقلاب ما همچنان مقتدرانه در مسیر شهدا و امام و رهبر فرزانه پیش می رود.
فکور به حضور ۵۰ روزه خود در شهرستان فومن اشاره و افزود؛یک خبرنگار با یک خبر می تواند جامعه را به چالش و حادثه ساز شود و یا با یک خبر هم باعث انسجام، همدلی شوند.
فکور خبرنگاری را یک هنر مندی خواند و گفت؛خبرنگار با اطلاع رسانی درست در کشور کار را دنبال می کنند .
فرماندار فومن کار رسانه را حرکت در مسیر توسعه خواند و گفت؛برخی از مسئولان و مدیران شاید انتقادات خبرنگاران را بر نتابند و این در حالی است که نقد منصفانه و سازنده باعث انجام درست کارها است.
فکور با تاکید بر اینکه خبرنگارانی که مشکلات را در رسانه نشان می دهند ما به جد دنبال می کنیم گفت؛ما از خبرنگاران تشکر می کنم و از همدلی و همراهی ها تشکر می کنم
فکور به پروژه های شهرستان که در دهه فجر به بهره برداری رسید اشاره و افزود؛ما در دهه فجر بیش از ۱۷ پروژه را به بهره برداری رساندیم.

فرماندار فومن به تاریخ پیشینه شهرستان فومن در حوزه فرهنگی اشاره و افزود؛در حوزه فرهنگی با داشتن مفاخر بزرگی چون شخضیت ارزشمند آیت بهجت(ره) و شیون و گل آقا و سرداران شهید باید با همدلی کار را به دور از نگاه جزیره ای دنبال کنیم و برنامه محور پیش برویم.

  • فکور همچنین به چالش های شهرک صنعتی اشاره و افزود؛شهرک صنعتی شهرستان داشته ارتقاء بسیار پایین است و با وجود اینکه در گرید پایین قرار دارد همخوانی با کار و حضور سرمایه گذاری ندارد.
    وی فومن را در حوزه صنعت گردشگری قطب گردشگری استان و کشور خواند و گفت؛ماسوله و قلعه رود خان با وجود اینکه منطقه تاریخی است از نظر جایگاه بالاتر از منطقه آزاد انزلی می باشد و هر مسافری که به گیلان ورود می کند از این منطقه بازدید می کنند.

فرماندار فومن از سفر خود به همراه نماینده به پایتخت و دیدار با وزرا نیز گزارشی ارائه نمودند

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری راسته کناری