صفیر گیلان؛دلخوش در تذکر  خود با ذکر اینکه نباید یک مدیر و مدیریت که وظیفه اش خدمت است ضعف  داشته و یا دنبال بازی سیاسی باشد افزود؛البته من معتقدم امروز مدیریت ها ضعیف است.

اختصاصی/صفیر گیلان؛جلسه شورای اداری شهرستان صومعه‌سرا به ریاست مهدی صفاتی سرپرست فرمانداری،سید کاظم دلخوش نماینده و امام جمعه و فرماندهان نظامی و انتظامی در این شهرستان برگزارشد.

کاظم دلخوش اباتری در جلسه شورای اداری شهرستان صومعه سرا ضمن تسلیت به مناسبت فرار رسیدن ایام محرم و تبریک ستاد تشکیل نماز جمعه گفت؛انشالله حضور در این  تشکل و رویداد سیاسی پر رنگ تر از همیشه باشد.

دلخوش به مشکل زباله در استان اشاره و افزود؛ با تدابیر انشالله  زباله در گیلان به بهترین نحو جمع شود.

نماینده صومعه سرا با بیان اینکه تفکیک از مبدا  می تواند پر  درآمد برای شهروند و مردم باشد افزود؛معلمی که در تالش با همکاری دانش آموز مدرسه ساخت در واقع یک کار بزرگ انجام داد که ستودنی و قابل الگو گیری است.

رئیس مجمع نمایندگان زیست محیط  را یک چالش بزرگ گیلان خواند و گفت؛  باید در این مسیر بیشتر گام برداریم تا شهرستانی بدور از زباله داشته باشیم .

دلخوش شورای امروز را  شورای اداری خواند و گفت:  شما مدیران روحیات ما را می دانید حرفی که دلخوش بزند تا آخر می‌رود.

وی خطاب به مدیران گفت؛ آیا همه ی شما از روزی که منصوب شدید من در کار شما  تا امروز ذره ای دخالت کردم که برخی از شما  اینگونه برخورد دارید؟!.

*دلخوش در تذکر  خود با ذکر اینکه نباید یک مدیر و مدیریت که وظیفه اش خدمت است ضعف  داشته و یا دنبال بازی سیاسی باشد افزود؛البته من معتقدم مدیریت ها امروز ضعیف است.*

وی تصریح کرد؛ما یک رئیس دفتر داریم ولی اجازه ندادیم رئیس دفتر مان در کار ادارات دخالت کند و امروز فضایی که در شهرستان ایجاد شده چندان به نفع شهرستان نیست  زیرا عده ای هنجارشکن پیشتاز شدند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با تاکید بر اینکه ما در مجلس نماینده ای که باید داشته باشیم را نداریم و  طرف خودش را نمی شناسد صندلی خود را نمی شناسد جایگاه خود را نمی داند  در مجلس است افزود؛ این دود را مردم با انگشت خود تو چشم خود می کنند و مردم باید در انتخابات بیشتر هوشیار باشند تا امروز فریا درس داشته باشند.
رئیس مجمع نمایندگان گیلان به کشور ژاپن که در دنیا با تدبیر و اندیشه به جایی رسید که ماشین ساخته آن زیر پای رئیس جمهور آمریکا است اشاره و افزود‌؛ دنبال پیشرفت و نگاه پیشرفتی در کشور باشیم نه پس روی و عقب ماندگی،که این به ضرر ماست.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با تاکید بر اینکه دنبال هر که می روید بروید ولی دنبال آدم بزرگتر از من باشید تا سود ببرید نه زیان،

وی به خواب رفتن پروژه ها در کشور اشاره و افزود: ولی من در شهرستان با تمام توان پروژه را با گرفتن اعتبار سر پا نگه داشتیم.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان  از گرفتن اعتبارات۲۰ میلیارد تومانی ظرف چند ماه  خبر داد و گفت:انتخابات زمان دارد.

وی تصریح کرد؛من اعتبار می گیرم و امکانات برای کشاورزی  و هرگز  بعد از انقلاب به کسی با دید سیاسی نگاه نکردم و نخواهم کرد گفت:برای چی امکانات و پول مردم باید برای کار انتخابات خرج شود.

سید کاظم دلخوش از اعتبارات و پول ۱۰۰ میلیارد  برای پروزه ها خبر داد و گفت:این در حالی است که  کل اعتبارات  تخصیص یافته در برنامه و بودجه برای شهرستان صومعه سرا  ۱۵ تا ۲۰ میلیارد است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان به مشکلات آتش نشانان نیز اشاره و افزود:
من برای آتش نشانان چه قرار دادی و شرکتی و همچنین برای رتبه بندی طراح هستم  و برای اینکه بتوانم طرح بهتر بدهم با اتش نشانان نشست داشتم.

دلخوش  بد اخلاقی را در جامعه امروز زیاد خواند و گفت:دستگاه‌ها و مدیران  نسبت به مجموعه تحت اداره خود بی تفاوت نباید بمانند و ما به هیچ عنوان بدون دلیل دخالت نمی کنیم.

دلخوش به نشست مکرر با  دادستان  بخاطر مشکلات آبی شهرستان خبر داد و گفت: سیاه درویشان زمین فوتبال شد آب خشک شد و ما تمام تلاش خود را کردیم

و بیل دکل بلند آوردیم که تنها یک عدد در گیلان داریم و با خون دل امکانات آوردیم ولی با بی تدبیری برخی از دست دادیم.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با بیان اینکه ما برای  پست مدیریت آدم  فراوان داریم ولی شما را آوردیم دقت کنید تا خودمان شما را کنار نگذاریم.

وی افزود: من روز و شب چه در روستاها می دوم و چه در مجلس برای کار عمرانی بازدید می کنم وفریادها می زنمبعد مدیر شهرستان من همراهی با افراد شیطان  دنبال تغییر و تحولات سیاسی شهرستان پول خرج می کند.

وی افزود:من و فرماندار  در شهرستان در کنار اعضای دیگر یکی هستیم و کوتاهی به معنی جابجایی مدیران است.

دراین جلسه از زحمات محمد حیدری معاون سیاسی امنیتی اجتماعی سابق فرمانداری تجلیل و ایمان قربانی به عنوان سرپرست جدید معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری صومعه سرا معرفی شد.

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری راسته کناری