اختصاصی/ صفیر گیلان ؛صباغیان وجود همکاران پُرتلاش که بدون هرگونه چمشداشت، شبانه روزی برای خدمت محرومان تلاش می کنند را عامل دیگر موفقیت دانست و افزود: در هیچ جای دیگری سراغ نداریم که کارکنان آن فقط برای رضای خداوند و بدون توجه به ساعت کاری فعالیت کنند

 اختصاصی/صفیر گیلان ؛جعفر صباغیان “قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور”، در این مراسم با بیان اینکه گره گشایی از امور نیازمندان جایگاه والایی دارد، گفت: بی شک دعای خیر محرومان و نیازمندان اصلی ترین عامل موفقیت در این نهاد است که موجب برکت در فکر و عملکرد امدادگران می گردد.

صباغیان وجود همکاران پُرتلاش که بدون هرگونه چمشداشت، شبانه روزی برای خدمت محرومان تلاش می کنند را عامل دیگر موفقیت دانست و افزود: در هیچ جای دیگری سراغ نداریم که کارکنان آن فقط برای رضای خداوند و بدون توجه به ساعت کاری فعالیت کنند.

قائم مقام کمیته امداد امام(ره) کشور، ادامه داد: حمایت خیّرین و نیکوکاران، گروه های جهادی و مراکز نیکوکاری، همکاری مؤثر و نگاه دلسوزانه مسئولین از دیگر عوامل موفقیت و پیشبرد اهداف در این نهاد مقدس است که به عملکرد کمیته امداد قوام می دهد.

وی، ضمن تأکید بر مشاشرکت حداکثری در انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب در روز گذشته، می بایست به کاندیدایی رأی داد که تفکر و مبانی انقلاب را قبول و نسبت به فلسفه وجودی تشکیل نظام و تفکر بنیادی مکتب اسلام قرابت داشته باشد.

صباغیان با ذکر خاطره ای از شهید خدمت حضرت آیت الله رئیسی، تصریح کرد: ایشان همواره و در تمام مسئولیت هایی که داشتند، نسبت به رفع نیازهای محرومان دغدغه خاصی داشتند و به راستی لقب سید محرومان برازنده ایشان بود.

قائم مقام کمیته امداد امام(ره) کشور، با تقدیر از زحمات ۶ ساله اهرابی در دوران تصدی مسئولیت، گفت: ایشان از مدیران مخلص، توانمند، جهادی و موفق بودند و طی این دوران خدمات، منشأ برکات زیادی برای استان گیلان شدند.

وی، در ادامه با بیان خصوصیات برجسته مدیرکل جدید، گفت: امیدوارم ایشان هم ادامه دهنده این راه خدمت به محرومان باشند و این راه خدمت با قدرت و سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

گفتنی است در جریان این مراسم از زحمات عباس اهرابی که از ۲۳ آبان سال ۹۷ به عنوان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در گیلان فعالیت داشت، تقدیر و سیدمجتبی جلالی‌پور به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) ین استان معرفی شد.

در پایان این مراسم قائم مقام کمیته امداد امام(ره) کشور از همسر عباس اهرابی به جهت همراهی با این مدیر جهادی تقدیر و تجلیل نمود.

 

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری